Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Zaskoczenie wroga

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Echoon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:12313
Offline

Napisano 06.01.2011 17:10

Jak dodać item Zaskoczenie wroga ?
Gdy trafisz kogoś od tylu, obrażenia są 2 razy większe.
  • +
  • -
  • 0

#2 Luker12

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Lokalizacja:Nie musisz wiedzieć
Offline

Napisano 06.01.2011 17:23

Pod:
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
		damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;

Dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer itemu && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
		damage*=2.0;

Napisz czy działa
  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych