Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 05.01.2011 19:17
A mianowicie chodzi mi o :
Buty szturmowca
Morfina (najlepiej 1/3 a jak sie nie da to losowo)
Plaszcz partyzanta
Podrecznik Szpiega (to samo co u morfiny)
Bardzo proszę o pomoc i porady.
Dziekuje za wszelkie odpowiedzi.
#2
Napisano 05.01.2011 19:55
1.Najlepiej moce wklejać do klasy tam gdzie są bronie więc pierwsze:Witam. Chciałbym do klas dodać item z Codmoda. Próbowałem przez DajPrzedmiot ale daje jako item a chce zeby item był zawarty w klasie.
A mianowicie chodzi mi o :
1.Buty szturmowca
2.Morfina (najlepiej 1/3 a jak sie nie da to losowo)
3.Plaszcz partyzanta
4.Podrecznik Szpiega (to samo co u morfiny)
Bardzo proszę o pomoc i porady.
Dziekuje za wszelkie odpowiedzi.
set_user_footsteps(id, 1); else set_user_footsteps(id, 0);2.W tym wypadku szukasz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);Dodajesz pod:
if(klasa_gracza[id] == TwojaKlasa && random(1,3) == 1) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);3.
To samo co pierwsze tylko wklejasz to:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, x);
x-ilość zredukowanej widzialności , max widzialność 255 max niewidzialność 0
4.Również to samo co w pierwszym tylko wklejasz:
give_item(id, "weapon_hegrenade"); ZmienUbranie(id, 0);Potem szukasz:
if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); }Dodajesz pod:
if(weapon == CSW_HEGRENADE) { if(klasa_gracza[idattacker] == TwojaKlasa) damage = float(health); }
#3
Napisano 05.01.2011 20:29
#4
Napisano 05.01.2011 22:23
Tam zamiast tego wpisujesz nazwę klasy która ma mieć ten item.

Użytkownik Maussanti edytował ten post 05.01.2011 22:24
#5
Napisano 05.01.2011 23:31

#6
Napisano 09.01.2011 14:57
na razie nie testowalem wiec zobaczymy

Dodano 09 styczeń 2011 - 16:06:
No i mam informacje:
Plaszcz partyzanta dziala ale jezeli ktos wezmie ta klase i zmieni na inna nadal go ma
Buty szturmowca nie dzialaja (kompilacja nie dziala)
Podrecznik na szpiega granat 1/3 nie dziala
A morfina caly czas odradza, bo tego 1/3 nie chcialo przekompilowac
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych