Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Reload magazynku po fragu [CoD Mod]Nie działa automatyczny reload magazynku po fragu...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 zaja

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 03.01.2011 21:41

Witam Wszystkich! :)
Otóż posiadam swój serwer CS 1.6 z modem CoD i osoba zasłużona z mojego forum postanowiła mi napisać nowy plugin na klasy do mojego moda.

I właśnie powstał jeden problem... Mianowicie chodzi oto, że:
- gracz który posiada klasę rambo po każdym zabójstwie / fragu przeciwnika dostaje podobno automatycznie nowy magazynek amunicji ale niestety ta funkcja nie działa nie wiem czemu.. ???:( jestem średnio-amator O:) z tymi klockami więc proszę Was o pomoc. Autor powiedział że naprawi to na czasie, no ale już minęło 3 miesiące od kiedy powiedział mi, że naprawi ten błąd, a mi zależy na czasie, ponieważ nie chcę aby renoma mojej sieci serwerów spadła. :'( . Więc szukam kogoś kto pomoże mi zrobić to szybciej. Poniżej zamieszczam kod pluginu:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Rambo *VIP*";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, dostaje 20 hp za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[EX-COD] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);

new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if(pev(id, pev_owner) == id)
{
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}


Bardzo proszę Was o pomoc i dziękuję! :kwiaty:

Dodano 06 styczeń 2011 - 16:17:
hmm pomoże ktoś? :blaga:
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 06.01.2011 16:47

stock set_user_clip(id,ammo)
{
new wpn[32],WPNid=-1,null,weaponid = get_user_weapon(id,null,null);
get_weaponname(weaponid,wpn,31);
while ((WPNid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,WPNid,"classname",wpn)) != 0)
if (id == pev(WPNid,pev_owner)){
cs_set_weapon_ammo(WPNid,ammo);
return WPNid;
}
return 0;
}
sprobuj tak
musisz dodać na samej górze jeszcze
#include <cstrike>
  • +
  • -
  • 0

#3 zaja

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 07.01.2011 14:24

Ok, spróbuję i zdam raport
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych