dodałem
public add_cvampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (c_vampire[attacker_id] > 0)
	{
		change_health(attacker_id,c_vampire[attacker_id],0,"")
	}
}
oraz add_cvampire_bonus(id,damage,attacker_id) no i dodałem klasie na nóż
        case Scavenger:  
		{
			show_hudmessage(id, "Wysysasz 7 hp")
			c_vampire[id]=7
		}
no i problem jest taki że jak naładuje się i zmienię klasę to wysysanie zostaje nie wiem gdzie dodać zresetowanie Dodano 31 grudzień 2010 - 13:28:
P.S jak dam
       case Scavenger:  
		{
			show_hudmessage(id, "Wysysasz 7 hp")
			player_b_vampire[id]=7
		}
to wiadomo przy wywaleniu itemu resetuje wysysanie
					
					

 
Dodatki SourceMod



	
 Temat jest zamknięty
				
				








