Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

wysysanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 31.12.2010 13:26

elo mam taki mały problemik mianowicie zrobiłem coś takiego dodałem nową zmienną c_vampire
dodałem
public add_cvampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (c_vampire[attacker_id] > 0)
	{
		change_health(attacker_id,c_vampire[attacker_id],0,"")
	}
}
oraz add_cvampire_bonus(id,damage,attacker_id)
no i dodałem klasie na nóż
        case Scavenger:  
		{
			show_hudmessage(id, "Wysysasz 7 hp")
			c_vampire[id]=7
		}
no i problem jest taki że jak naładuje się i zmienię klasę to wysysanie zostaje nie wiem gdzie dodać zresetowanie :D

Dodano 31 grudzień 2010 - 13:28:
P.S jak dam
       case Scavenger:  
		{
			show_hudmessage(id, "Wysysasz 7 hp")
			player_b_vampire[id]=7
		}
to wiadomo przy wywaleniu itemu resetuje wysysanie

#2 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 31.12.2010 13:30

Znajdz

new invisible_cast[33]

Dodaj pod

new plus_wamp[33]

w public RoundStart()
po pętli:

for (new i=0; i < 33; i++){

dodaj

plus_wamp[i] = 0

Znajdz public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
Zamien funkcje
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
na

public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
{
change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
}
if (plus_wamp[attacker_id] > 0)
{
change_health(attacker_id,plus_wamp[attacker_id],0,"")
}
}

i dodaj do Klasy

case Twoja Klasa:
{

plus_wamp[id] += 4 // ile ma dodawac po zaladowaniu
if(plus_wamp[id] > 20) // jaki max
{
plus_wamp[id] = 20 //jaki max
show_hudmessage(id, "Maksymalna wampiryzmu to %i", plus_wamp[id])
}
else show_hudmessage(id, "+%i wampiryzmu", plus_wamp[id])

Tylko usun //

Użytkownik Firxenowsky edytował ten post 31.12.2010 13:40

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych