Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

entity_set_string Problem :(Ustawia się model lecz jak zmieniam to się nie zmienia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kruszynka

    Początkujący

  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 27.12.2010 16:46

Witajcie :) mam nadzieję ,że znajdziecie troszeczkę czasu dla mojej skromnej osóbki :)


Mianowicie mój problem polega na tym ,że jak ustawiałam graczowi NÓŻ czyli np:
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nozyk.mdl");


to nożyk się nie ustawiał, mianowicie dla tego gdyż gracz miał tylko nożyk i model nie miał jak się zmienić (nie znam się za bardzo na tym :)) i chciała bym od was jakąś funkcję która zrobiła by tak jak by refresha ekranu :D czy jakoś tak dzięki któremu jak gracz zmienia sobie nożyk TYLKO NOŻYK! :)
to żeby mu się od razu model zmieniał na ten który wybrał :)

bo zawsze tak jest że jeśli ustawi się graczu model jakiś a zmieni sobie na inny a potem na ten sam to model się ukazuje lecz jak ma się tylko nożyk to tak nie jest

Dziękuję za przeczytani mojego posta :)
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2010 16:49

zamotałaś :D
po prostu podmiana modelu noża cie interesuje ?
  • +
  • -
  • 1

#3 Kruszynka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 27.12.2010 16:53

:blaga: Nie aż tak :D

bo to już mam :P

tylko o to chodzi że np: jak gracz ma tylko nóż to przy podmianie innego modelu ten model który bym chciała podmienić nie podmienia się np:

z models/v_knife.mdl na modles/nozyk.mdl

i z tego wynika że się modele nie zmienia :) jest może jakaś funkcja która by to jakoś odświeżała :P
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2010 17:01

spróbuj użyć z fakemety
set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/nozyk.mdl")
lub po zmianie modelu daj
dllfunc(DLLFunc_Think, id);
albo połącz te dwie techniki ze sobą
  • +
  • -
  • 1

#5 Kruszynka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 27.12.2010 17:03

:) a to gdzie bym miała dać :P
mógłbyś wytłumaczyć co to robi :)

dllfunc(DLLFunc_Think, id); 

  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2010 17:06


set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/nozyk.mdl")
dllfunc(DLLFunc_Think, id);

zamiast

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nozyk.mdl");


nie potrafię tego ubrać w słowa :confused:
  • +
  • -
  • 1

#7 Kruszynka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 27.12.2010 17:09

Nie szkodzi :P testuję :) i napisze czy działa :P


jeszcze małe pytanko

czy to to samo :P

set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/nozyk.mdl");
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nozyk.mdl");

Użytkownik Kruszynka edytował ten post 27.12.2010 17:17

  • +
  • -
  • 0

#8 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.12.2010 17:28

ohh Dark..
Musisz w evencie CurWeapon ustawiać viewmodel, żeby ustawiać zamiast noża to musisz pobrać i sprawdzić, czy akurat chce trzymać nóż.

Wersja z fakemety od razu alokuje specjalną pamięć dla modelu. Akurat ta wersja, ponieważ można użyć też:
set_pev( id, pev_viewmodel, engfunc( EngFunc_AllocString, "nazwa" ) );

Tyle, że trzeba zaalokować string, a viewmodel2 sam to robi.
Porównując obie funkcje natywne mogę powiedzieć, że wersja z engine jest znacznie szybsza mimo tego jak niektórzy kurczowo trzymają się fakemety.
  • +
  • -
  • 1

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2010 17:33

tylko ona zmienia w locie model więc curweapon w to nie mieszamy <_<
  • +
  • -
  • 1

#10 Kruszynka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 27.12.2010 17:38

Dziękuję wam za pomoc :P

Pokombinowałam sama ^^ i wszystko działa jak należy :P

Plusiki lecą dziękuję jeszcze raz :P

Użytkownik Kruszynka edytował ten post 28.12.2010 16:27

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych