entity_set_string Problem :(
Kruszynka
27.12.2010
Witajcie mam nadzieję ,że znajdziecie troszeczkę czasu dla mojej skromnej osóbki
Mianowicie mój problem polega na tym ,że jak ustawiałam graczowi NÓŻ czyli np:
to nożyk się nie ustawiał, mianowicie dla tego gdyż gracz miał tylko nożyk i model nie miał jak się zmienić (nie znam się za bardzo na tym ) i chciała bym od was jakąś funkcję która zrobiła by tak jak by refresha ekranu czy jakoś tak dzięki któremu jak gracz zmienia sobie nożyk TYLKO NOŻYK!
to żeby mu się od razu model zmieniał na ten który wybrał
bo zawsze tak jest że jeśli ustawi się graczu model jakiś a zmieni sobie na inny a potem na ten sam to model się ukazuje lecz jak ma się tylko nożyk to tak nie jest
Dziękuję za przeczytani mojego posta
Mianowicie mój problem polega na tym ,że jak ustawiałam graczowi NÓŻ czyli np:
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nozyk.mdl");
to nożyk się nie ustawiał, mianowicie dla tego gdyż gracz miał tylko nożyk i model nie miał jak się zmienić (nie znam się za bardzo na tym ) i chciała bym od was jakąś funkcję która zrobiła by tak jak by refresha ekranu czy jakoś tak dzięki któremu jak gracz zmienia sobie nożyk TYLKO NOŻYK!
to żeby mu się od razu model zmieniał na ten który wybrał
bo zawsze tak jest że jeśli ustawi się graczu model jakiś a zmieni sobie na inny a potem na ten sam to model się ukazuje lecz jak ma się tylko nożyk to tak nie jest
Dziękuję za przeczytani mojego posta
Kruszynka
27.12.2010
Nie aż tak
bo to już mam
tylko o to chodzi że np: jak gracz ma tylko nóż to przy podmianie innego modelu ten model który bym chciała podmienić nie podmienia się np:
z models/v_knife.mdl na modles/nozyk.mdl
i z tego wynika że się modele nie zmienia jest może jakaś funkcja która by to jakoś odświeżała
bo to już mam
tylko o to chodzi że np: jak gracz ma tylko nóż to przy podmianie innego modelu ten model który bym chciała podmienić nie podmienia się np:
z models/v_knife.mdl na modles/nozyk.mdl
i z tego wynika że się modele nie zmienia jest może jakaś funkcja która by to jakoś odświeżała
DarkGL
27.12.2010
spróbuj użyć z fakemety
set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/nozyk.mdl")
lub po zmianie modelu daj
dllfunc(DLLFunc_Think, id);
albo połącz te dwie techniki ze sobą
set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/nozyk.mdl")
lub po zmianie modelu daj
dllfunc(DLLFunc_Think, id);
albo połącz te dwie techniki ze sobą
Kruszynka
27.12.2010
a to gdzie bym miała dać
mógłbyś wytłumaczyć co to robi
mógłbyś wytłumaczyć co to robi
dllfunc(DLLFunc_Think, id);
DarkGL
27.12.2010
set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/nozyk.mdl")
dllfunc(DLLFunc_Think, id);
zamiast
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nozyk.mdl");
nie potrafię tego ubrać w słowa
Kruszynka
27.12.2010
Nie szkodzi testuję i napisze czy działa
jeszcze małe pytanko
czy to to samo
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/nozyk.mdl");
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nozyk.mdl");
Użytkownik Kruszynka edytował ten post 27.12.2010 17:17
jeszcze małe pytanko
czy to to samo
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/nozyk.mdl");
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nozyk.mdl");
Użytkownik Kruszynka edytował ten post 27.12.2010 17:17
Ortega
27.12.2010
ohh Dark..
Musisz w evencie CurWeapon ustawiać viewmodel, żeby ustawiać zamiast noża to musisz pobrać i sprawdzić, czy akurat chce trzymać nóż.
Wersja z fakemety od razu alokuje specjalną pamięć dla modelu. Akurat ta wersja, ponieważ można użyć też:
Tyle, że trzeba zaalokować string, a viewmodel2 sam to robi.
Porównując obie funkcje natywne mogę powiedzieć, że wersja z engine jest znacznie szybsza mimo tego jak niektórzy kurczowo trzymają się fakemety.
Musisz w evencie CurWeapon ustawiać viewmodel, żeby ustawiać zamiast noża to musisz pobrać i sprawdzić, czy akurat chce trzymać nóż.
Wersja z fakemety od razu alokuje specjalną pamięć dla modelu. Akurat ta wersja, ponieważ można użyć też:
set_pev( id, pev_viewmodel, engfunc( EngFunc_AllocString, "nazwa" ) );
Tyle, że trzeba zaalokować string, a viewmodel2 sam to robi.
Porównując obie funkcje natywne mogę powiedzieć, że wersja z engine jest znacznie szybsza mimo tego jak niektórzy kurczowo trzymają się fakemety.
Kruszynka
27.12.2010
Dziękuję wam za pomoc
Pokombinowałam sama i wszystko działa jak należy
Plusiki lecą dziękuję jeszcze raz
Użytkownik Kruszynka edytował ten post 28.12.2010 16:27
Pokombinowałam sama i wszystko działa jak należy
Plusiki lecą dziękuję jeszcze raz
Użytkownik Kruszynka edytował ten post 28.12.2010 16:27