←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

entity_set_string Problem :(

Zablokowany

  • +
  • -
Kruszynka - zdjęcie Kruszynka 27.12.2010

Witajcie :) mam nadzieję ,że znajdziecie troszeczkę czasu dla mojej skromnej osóbki :)


Mianowicie mój problem polega na tym ,że jak ustawiałam graczowi NÓŻ czyli np:
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nozyk.mdl");


to nożyk się nie ustawiał, mianowicie dla tego gdyż gracz miał tylko nożyk i model nie miał jak się zmienić (nie znam się za bardzo na tym :)) i chciała bym od was jakąś funkcję która zrobiła by tak jak by refresha ekranu :D czy jakoś tak dzięki któremu jak gracz zmienia sobie nożyk TYLKO NOŻYK! :)
to żeby mu się od razu model zmieniał na ten który wybrał :)

bo zawsze tak jest że jeśli ustawi się graczu model jakiś a zmieni sobie na inny a potem na ten sam to model się ukazuje lecz jak ma się tylko nożyk to tak nie jest

Dziękuję za przeczytani mojego posta :)
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 27.12.2010

zamotałaś :D
po prostu podmiana modelu noża cie interesuje ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Kruszynka - zdjęcie Kruszynka 27.12.2010

:blaga: Nie aż tak :D

bo to już mam :P

tylko o to chodzi że np: jak gracz ma tylko nóż to przy podmianie innego modelu ten model który bym chciała podmienić nie podmienia się np:

z models/v_knife.mdl na modles/nozyk.mdl

i z tego wynika że się modele nie zmienia :) jest może jakaś funkcja która by to jakoś odświeżała :P
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 27.12.2010

spróbuj użyć z fakemety
set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/nozyk.mdl")
lub po zmianie modelu daj
dllfunc(DLLFunc_Think, id);
albo połącz te dwie techniki ze sobą
Odpowiedz

  • +
  • -
Kruszynka - zdjęcie Kruszynka 27.12.2010

:) a to gdzie bym miała dać :P
mógłbyś wytłumaczyć co to robi :)

dllfunc(DLLFunc_Think, id); 
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 27.12.2010


set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/nozyk.mdl")
dllfunc(DLLFunc_Think, id);

zamiast

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nozyk.mdl");


nie potrafię tego ubrać w słowa :confused:
Odpowiedz

  • +
  • -
Kruszynka - zdjęcie Kruszynka 27.12.2010

Nie szkodzi :P testuję :) i napisze czy działa :P


jeszcze małe pytanko

czy to to samo :P

set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/nozyk.mdl");
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nozyk.mdl");

Użytkownik Kruszynka edytował ten post 27.12.2010 17:17
Odpowiedz

  • +
  • -
Ortega - zdjęcie Ortega 27.12.2010

ohh Dark..
Musisz w evencie CurWeapon ustawiać viewmodel, żeby ustawiać zamiast noża to musisz pobrać i sprawdzić, czy akurat chce trzymać nóż.

Wersja z fakemety od razu alokuje specjalną pamięć dla modelu. Akurat ta wersja, ponieważ można użyć też:
set_pev( id, pev_viewmodel, engfunc( EngFunc_AllocString, "nazwa" ) );

Tyle, że trzeba zaalokować string, a viewmodel2 sam to robi.
Porównując obie funkcje natywne mogę powiedzieć, że wersja z engine jest znacznie szybsza mimo tego jak niektórzy kurczowo trzymają się fakemety.
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 27.12.2010

tylko ona zmienia w locie model więc curweapon w to nie mieszamy <_<
Odpowiedz

  • +
  • -
Kruszynka - zdjęcie Kruszynka 27.12.2010

Dziękuję wam za pomoc :P

Pokombinowałam sama ^^ i wszystko działa jak należy :P

Plusiki lecą dziękuję jeszcze raz :P
Użytkownik Kruszynka edytował ten post 28.12.2010 16:27
Odpowiedz
Zablokowany