Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Szukam poradnika na szybkie roz stat

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 strikepremium

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:101
  • Imię:czak
  • Lokalizacja:swww
Offline

Napisano 24.12.2010 09:54

Szukam poradnika na szybkie rozdzielanie statystyk !
Na Cod Starym !!
dam +

#2 Albertcik

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.12.2010 11:24

No to szukasz
public PrzydzielPunkty(id)
{
        new inteligencja[65];
        new zdrowie[60];
        new wytrzymalosc[60];
        new kondycja[60];
        new tytul[25];
        format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]);
        format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
        format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
        format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
        format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
        new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
        menu_additem(menu, inteligencja);
        menu_additem(menu, zdrowie);
        menu_additem(menu, wytrzymalosc);
        menu_additem(menu, kondycja);
        menu_display(id, menu);
        #if defined BOTY
        if(is_user_bot2(id))
                PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
        #endif
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
        
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        switch(item) 
        { 
                case 0: 
                {       
                        if(inteligencja_gracza[id]<500){
                                inteligencja_gracza[id]++;
                                punkty_gracza[id]--;
                        }
                        else 
                                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
                        
                }
                case 1: 
                {       
                        if(zdrowie_gracza[id]<500){
                                zdrowie_gracza[id]++;
                                punkty_gracza[id]--;
                        }
                        else 
                                client_print(id, print_chat, "[COD:MW]  ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
                }
                case 2: 
                {       
                        if(wytrzymalosc_gracza[id]<500){
                                wytrzymalosc_gracza[id]++;
                                punkty_gracza[id]--;
                        }
                        else 
                                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
                        
                }
        }
        
        if(punkty_gracza[id]>0)
                PrzydzielPunkty(id);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;

zmieniasz na
public PrzydzielPunkty(id)
{
        new inteligencja[65];
        new zdrowie[60];
        new wytrzymalosc[60];
        new kondycja[60];
        new tytul[25];
        format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]);
        format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
        format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
        format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
        format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
        new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
        menu_additem(menu, inteligencja);
        menu_additem(menu, zdrowie);
        menu_additem(menu, wytrzymalosc);
        menu_additem(menu, kondycja);
        menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Inteligencje");
        menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Zycie");
        menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Wytrzymalosc");
        menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Kondycje");
        menu_display(id, menu);
        #if defined BOTY
        if(is_user_bot2(id))
                PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
        #endif
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
        
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        switch(item) 
        { 
                case 0: 
                {       
                        if(inteligencja_gracza[id]<500){
                                inteligencja_gracza[id]++;
                                punkty_gracza[id]--;
                        }
                        else 
                                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
                        
                }
                case 1: 
                {       
                        if(zdrowie_gracza[id]<500){
                                zdrowie_gracza[id]++;
                                punkty_gracza[id]--;
                        }
                        else 
                                client_print(id, print_chat, "[COD:MW]  ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
                }
                case 2: 
                {       
                        if(wytrzymalosc_gracza[id]<500){
                                wytrzymalosc_gracza[id]++;
                                punkty_gracza[id]--;
                        }
                        else 
                                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
                        
                }
                case 3: 
                {       
                        if(kondycja_gracza[id]<500){
                                kondycja_gracza[id]++;
                                punkty_gracza[id]--;
                        }
                        else 
                                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
                }
                case 4:
                {
                        if (inteligencja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){
                                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
                                punkty_gracza[id]=500-inteligencja_gracza[id];
                                inteligencja_gracza[id] = 500;
                        }
                        else
                        {
                                inteligencja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
                                punkty_gracza[id] = 0;
                        }
                }
                case 5:
                {
                        if (zdrowie_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){
                                client_print(id, print_chat, "[COD:MW]  ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
                                punkty_gracza[id]=500-zdrowie_gracza[id];
                                zdrowie_gracza[id] = 500;
                        }
                        else
                        {
                                zdrowie_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
                                punkty_gracza[id] = 0;
                        }
                }
                case 6:
                {
                        if (wytrzymalosc_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){
                                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
                                punkty_gracza[id]=500-wytrzymalosc_gracza[id];
                                wytrzymalosc_gracza[id] = 500;
                        }
                        else
                        {
                                wytrzymalosc_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
                                punkty_gracza[id] = 0;
                        }
                }
                case 7:
                {
                        if (kondycja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){
                                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
                                punkty_gracza[id]=500-kondycja_gracza[id];
                                kondycja_gracza[id] = 500;
                        }
                        else
                        {
                                kondycja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
                                punkty_gracza[id] = 0;
                        }
                }
        }
        
        if(punkty_gracza[id]>0)
                PrzydzielPunkty(id);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;

I gotowe uzywam to na swoim serwerze lecz zbugowane to jest albo nie potrafie dobrze tego przerobic;]
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych