Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Odporność na 3 strzały dla klasy

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ING

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Lukas
  • Lokalizacja:Siem-ce
Offline

Napisano 22.12.2010 10:38

Witam

Jak dodać moc klasie by mogła mieć odporność na 3 strzały nie używając itemu Notatki kapitan ??
  • +
  • -
  • 0

#2 Albertcik

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.12.2010 12:58

Szukasz

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
	{
		informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
		return HAM_SUPERCEDE;
	}

Zamieniasz na

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 || klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
	{
		informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
		return HAM_SUPERCEDE;
	}


Nie jestem pewny na 100%
  • +
  • -
  • 0

#3 ING

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Lukas
  • Lokalizacja:Siem-ce
Offline

Napisano 22.12.2010 14:10

Dzięki za rade ale nie działa

kiedy tak robie to klasa jest odporna całkowicie na strzały, a znowu na miny rakiety działa normalanie tzn nie działa odoproność
  • +
  • -
  • 0

#4 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 22.12.2010 14:59

Albertcik, mały błąd zrobiłeś i jeszcze o 1 zapomniałeś ;P
zmien to
	
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}

na
	
if((informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 || klasa_gracza[id] == NazwaKlasy) && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}

i to

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

na

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27 || klasa_gracza[id] == NazwaKlasy)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 22.12.2010 15:12

  • +
  • -
  • 3

#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 22.12.2010 15:44

Nie będę zakładał nowego tematu, bo pytanie było by te same praktycznie, jak zrobić taki bajer w nowym cod? :P
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#6 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 23.12.2010 09:18

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody -> Call of Duty Mod -> Poradniki, Łatki oraz Pluginy
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Pytania

  • +
  • -
  • 0

#7 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 23.12.2010 11:22


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];

new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Odbija 3 pociski na runde";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = 3;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[id])
pozostale_strzaly[id] = 3;
}

  • +
  • -
  • 0

#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 23.12.2010 13:41

Plusik
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych