Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.12.2010 10:38
Witam
Jak dodać moc klasie by mogła mieć odporność na 3 strzały nie używając itemu Notatki kapitan ??
Jak dodać moc klasie by mogła mieć odporność na 3 strzały nie używając itemu Notatki kapitan ??
#2
Napisano 22.12.2010 12:58
Szukasz
Zamieniasz na
Nie jestem pewny na 100%
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0) { informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--; return HAM_SUPERCEDE; }
Zamieniasz na
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 || klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0) { informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--; return HAM_SUPERCEDE; }
Nie jestem pewny na 100%
#3
Napisano 22.12.2010 14:10
Dzięki za rade ale nie działa
kiedy tak robie to klasa jest odporna całkowicie na strzały, a znowu na miny rakiety działa normalanie tzn nie działa odoproność
kiedy tak robie to klasa jest odporna całkowicie na strzały, a znowu na miny rakiety działa normalanie tzn nie działa odoproność
#4
Napisano 22.12.2010 14:59
Albertcik, mały błąd zrobiłeś i jeszcze o 1 zapomniałeś
zmien to
na
i to
na

zmien to
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
na
if((informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 || klasa_gracza[id] == NazwaKlasy) && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
i to
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
na
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27 || klasa_gracza[id] == NazwaKlasy)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 22.12.2010 15:12
#5
Napisano 22.12.2010 15:44
Nie będę zakładał nowego tematu, bo pytanie było by te same praktycznie, jak zrobić taki bajer w nowym cod?

#6
Napisano 23.12.2010 09:18
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody -> Call of Duty Mod -> Poradniki, Łatki oraz Pluginy
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Pytania
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody -> Call of Duty Mod -> Poradniki, Łatki oraz Pluginy
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Pytania
#7
Napisano 23.12.2010 11:22
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];
new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Odbija 3 pociski na runde";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = 3;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;
if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[id])
pozostale_strzaly[id] = 3;
}
#8
Napisano 23.12.2010 13:41
Plusik
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych