Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mag FireBolle HP


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 *Piko*

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:21
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 21.12.2010 08:16

Zrobiłem już taki temat, lecz tam chodziło o kuszy. Jeden z użytkowników mi pomógł i naprawiłem tego buga, lecz zapomniałem o firebollach. A więc tak.

Mam swój serwer (diablo mod) i mam Fast Exp + 4klvl + 2k pkt w staty mozna rozdać, ale jak ma ktoś np. Mnicha i w 1000 w siłę , a Mag trafi go z FB i ma np. 2000 w int.. to od razu temu Mnichowi zabiera 2k hp, a moze i wiecej bo max można miec 1099hp i bierze kogoś na 1 raz. Proszę o pomoc jak zmienić aby te FB zabierały mniej hp. Za pomoc daję reputa(+) !!
  • +
  • -
  • 0
[NewCodMod] 87.98.237.7:27018Dołączona grafika
[ProCodMod] 31.186.84.134:27044Dołączona grafika

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 21.12.2010 09:08

a nie lepiej zmienić max hp z 1099 na 10099...?

Dodano 21 grudzień 2010 - 09:15:
Zmień 3 razy chyba
change_health(id,999,0,"")

na
change_health(id,9999,0,"")


#3 *Piko*

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:21
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 21.12.2010 13:05

A to wtedy zwiększy HP czy obrażenia FireBollami?? Bo ja chce żeby było tyle HP co jest tylko mniej żeby FireBolle zadawały HP. Wiem, że da się to zrobić, ponieważ z kuszą już to robiłem.
  • +
  • -
  • 0
[NewCodMod] 87.98.237.7:27018Dołączona grafika
[ProCodMod] 31.186.84.134:27044Dołączona grafika

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.12.2010 14:19

Znajdź
if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if(get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,X,Y)
remove_entity(ptd)
}
}

i X zamień na swoje obrażenia, możesz też dodać do tego coś typu
+floatround(player_intelligence[owner]/2.0)

i wtedy będzie dodawało dodatkowe damage za inteligencję, Y to jest zasięg fireballa, normalnie jest na 150, tutaj też możesz dodać to co wyżej napisałem, wtedy cały kod będzie wyglądał tak
if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if(get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,X+floatround(player_intelligence[owner]/2.0),Y+floatround(player_intelligence[owner]/2.0))
remove_entity(ptd)
}
}

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 *Piko*

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:21
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 22.12.2010 08:42

if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if(get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,500.0,150.0)
remove_entity(ptd)
}
}


Więc dla mnie to będzie tak wyglądało?? Bo jak robiłem to z kusza dawałem obrażenia "500.0"?
  • +
  • -
  • 0
[NewCodMod] 87.98.237.7:27018Dołączona grafika
[ProCodMod] 31.186.84.134:27044Dołączona grafika

#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.12.2010 12:04

Bez ".0" daj i będzie dobrze, choć tak też powinno działać.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych