Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mag FireBolle HP
#1
Napisano 21.12.2010 08:16
Mam swój serwer (diablo mod) i mam Fast Exp + 4klvl + 2k pkt w staty mozna rozdać, ale jak ma ktoś np. Mnicha i w 1000 w siłę , a Mag trafi go z FB i ma np. 2000 w int.. to od razu temu Mnichowi zabiera 2k hp, a moze i wiecej bo max można miec 1099hp i bierze kogoś na 1 raz. Proszę o pomoc jak zmienić aby te FB zabierały mniej hp. Za pomoc daję reputa(+) !!
#2
Napisano 21.12.2010 09:08
Dodano 21 grudzień 2010 - 09:15:
Zmień 3 razy chyba
change_health(id,999,0,"")
na
change_health(id,9999,0,"")
#4
Napisano 21.12.2010 14:19
if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if(get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,X,Y)
remove_entity(ptd)
}
}
i X zamień na swoje obrażenia, możesz też dodać do tego coś typu
+floatround(player_intelligence[owner]/2.0)
i wtedy będzie dodawało dodatkowe damage za inteligencję, Y to jest zasięg fireballa, normalnie jest na 150, tutaj też możesz dodać to co wyżej napisałem, wtedy cały kod będzie wyglądał tak
if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if(get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,X+floatround(player_intelligence[owner]/2.0),Y+floatround(player_intelligence[owner]/2.0))
remove_entity(ptd)
}
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 22.12.2010 08:42
if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if(get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,500.0,150.0)
remove_entity(ptd)
}
}
Więc dla mnie to będzie tak wyglądało?? Bo jak robiłem to z kusza dawałem obrażenia "500.0"?
#6
Napisano 22.12.2010 12:04
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych