Siema.
Umie ktoś pisać perki ?
Chodzi mi o takie :
1. Naboje Marcina - dają 25 Obrazen wiecej.
2. Czapka Kamila - W ogóle nie widzialny oraz tylko 1hp.
3. Magazynek Exibiego - Nieskończone ammo.
4. Bron ColorWar'a - Dostaje Uzi (ten od terro) który zadaje duże obrażenia ( po 40 )
5. Glany Kraszera - + 30% Biegu.
6. Stare Trampki - - (minus) 20% biegu
7. Księga weterana - 2x Wiecej doświadczenia.
8. CsMan - 1/1 z AWP 1/3 z HE oraz ubranie wroga.
9. Serce Speca - + 120hp
10. Saper - dostajesz 2 miny.
11. M4A1 - Dostajesz M4A1 ( jak nie którzy mówią M4 albo Maverick)
12. AK47 - Dostajesz Ak47
Proszę nie pisać napisz do QTM bo pisałem i juz 2 tydzien nie dają mi odpowiedzi .. ;]
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.12.2010 09:51
#2
Napisano 21.12.2010 19:35
QTM nie odpisuje bo jeszcze do ciebie nie doszedł bo tak dużo ludzi napisało.
Perki:
1.
5.
Perki:
1.
Spoiler
5.
Spoiler
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 27.12.2010 23:35
#3
Napisano 25.12.2010 17:06
@UP: Perk numer 5 źle napisałeś
Tak powinno być(u mnie tak jest poprawnie )
Mógłbym napisać WSZYSTKIE Twoje podane perki lecz nie mam czasu.
Perk 3 to jest Bezlik Ammo na stronie Peyota
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new nazwa[] = "Glany Kraszera";
new opis[] = "Dostajesz 30 kondycji";
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
}
public cod_perk_enabled(id)
cod_set_user_bonus_trim(id, 30);
public cod_perk_disabled(id)
cod_set_user_bonus_trim(id, 0);
Tak powinno być(u mnie tak jest poprawnie )
Mógłbym napisać WSZYSTKIE Twoje podane perki lecz nie mam czasu.
Perk 3 to jest Bezlik Ammo na stronie Peyota
Użytkownik MieTeK_ edytował ten post 25.12.2010 17:08
#5
Napisano 27.12.2010 23:41
MieTeK_, ty tez złe napisałeś
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 27.12.2010 23:41
#6
Napisano 28.12.2010 16:32
4.
11.
12.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Bron ColorWar'a";
new const perk_desc[] = "Dostajesz UZI i dodatkowe 40 obrazen z niego";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Hajto");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_MAC10);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_MAC10);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 40.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
11.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "M4A1";
new const perk_desc[] = "Dostajesz M4A1";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Hajto");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
ma_perk[id] = false;
}
12.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "AK47";
new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Hajto");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = false;
}
Użytkownik Hajto edytował ten post 28.12.2010 16:37
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych