Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nowe Perki

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Oxy

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.12.2010 09:51

Siema.

Umie ktoś pisać perki ?

Chodzi mi o takie :

1. Naboje Marcina - dają 25 Obrazen wiecej.
2. Czapka Kamila - W ogóle nie widzialny oraz tylko 1hp.
3. Magazynek Exibiego - Nieskończone ammo.
4. Bron ColorWar'a - Dostaje Uzi (ten od terro) który zadaje duże obrażenia ( po 40 )
5. Glany Kraszera - + 30% Biegu.
6. Stare Trampki - - (minus) 20% biegu
7. Księga weterana - 2x Wiecej doświadczenia.
8. CsMan - 1/1 z AWP 1/3 z HE oraz ubranie wroga.
9. Serce Speca - + 120hp
10. Saper - dostajesz 2 miny.
11. M4A1 - Dostajesz M4A1 ( jak nie którzy mówią M4 albo Maverick)
12. AK47 - Dostajesz Ak47

Proszę nie pisać napisz do QTM bo pisałem i juz 2 tydzien nie dają mi odpowiedzi .. ;]
  • +
  • -
  • 0

#2 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 21.12.2010 19:35

QTM nie odpisuje bo jeszcze do ciebie nie doszedł bo tak dużo ludzi napisało.
Perki:
1.
Spoiler

5.
Spoiler

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 27.12.2010 23:35

  • +
  • -
  • 0

#3 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 308
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 25.12.2010 17:06

@UP: Perk numer 5 źle napisałeś ;)

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new nazwa[] = "Glany Kraszera";
new opis[] = "Dostajesz 30 kondycji";

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(nazwa, opis);
}

public cod_perk_enabled(id)
cod_set_user_bonus_trim(id, 30);

public cod_perk_disabled(id)
cod_set_user_bonus_trim(id, 0);


Tak powinno być(u mnie tak jest poprawnie ;) )
Mógłbym napisać WSZYSTKIE Twoje podane perki lecz nie mam czasu.

Perk 3 to jest Bezlik Ammo na stronie Peyota

Użytkownik MieTeK_ edytował ten post 25.12.2010 17:08

  • +
  • -
  • 1

#4 snd0cff

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 27.12.2010 20:38

a istnieje perk "nie działają na ciebie kosy" by nie ginac od razu jak bije komandos?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 27.12.2010 23:41

MieTeK_, ty tez złe napisałeś :spadowa:

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 27.12.2010 23:41

  • +
  • -
  • 0

#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 28.12.2010 16:32

4.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Bron ColorWar'a";
new const perk_desc[] = "Dostajesz UZI i dodatkowe 40 obrazen z niego";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Hajto");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_MAC10);
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_MAC10);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 40.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


11.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "M4A1";
new const perk_desc[] = "Dostajesz M4A1";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Hajto");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
ma_perk[id] = false;
}


12.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "AK47";
new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Hajto");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = false;
}

Użytkownik Hajto edytował ten post 28.12.2010 16:37

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych