Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie, jak to napisać, czym to się różni?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 14.12.2010 16:43

Witam, mam kilka pytań..

1. Jak mogę zablokować zakładanie tłumika na np. M4A1?
2. Jak mogę wykonać sprite, który idzie od bytu, na gracza?

3. Czym różni się:

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0")


Od:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


4. Jak mogę stworzyć, że gdy gracz żyje, wciśnie E to na kilka sekund ma tzw. "freecam", czyli postać stoi, a my lecimy myszką i strzałkami po mapie?
5. Jak sprawdzić, czy gracz w kogoś celuje?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 14.12.2010 16:45


#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 14.12.2010 17:11

1.
    #include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

const m_flNextSecondaryAttack = 47;

public plugin_init()
{
register_plugin( "Block M4A1 Secondary Attack", "1.0", "Arkshine" );

RegisterHam( Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_m4a1", "Event_BlockSecondaryAttack" , 1 );
RegisterHam( Ham_Item_Deploy , "weapon_m4a1" , "Event_BlockSecondaryAttack", 1 );
}

public Event_BlockSecondaryAttack ( const Entity )
{
set_pdata_float( Entity , m_flNextSecondaryAttack , 9999.0, 4 );
}

3. Wersja Hamsandwich rejestruje każde obrażenia, nawet generic.
5. AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
  • +
  • -
  • 1

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 14.12.2010 17:22

Czyli w:

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0")


Mogę wykonać sprite na który ciągnie się od atakującego do obrywającego?

A jeżeli chce zablokować np. na Glocku Multi-Strzał? I jak chcę większość broni zablokować, to wystarczy, że dodam linijkę do init tak jak wyżej tylko z inną bronią?

Czekam na 2 i 4. :D

@Edit:

Testowałem i nie działa:

public Event_BlockSecondaryAttack ( const Entity )
{
if(sm_tlumik[Entity] == 1)
{
set_pdata_float( Entity , m_flNextSecondaryAttack , 9999.0, 4 );
}
}


Reszta jak powyżej dodana.

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 14.12.2010 17:41


#4 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 14.12.2010 18:29

4. Na poke jest takie chyba w kadabrze ;) możesz pokombinować z tym

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 15.12.2010 08:51

#include <amxmodx>

    #include <hamsandwich>

    #include <fakemeta>



    const m_flNextSecondaryAttack = 47;

    

    public plugin_init() 

    {

        register_plugin( "Block M4A1 Secondary Attack", "1.0", "Arkshine" );

        

        RegisterHam( Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_m4a1", "Event_BlockSecondaryAttack" , 0 );

        RegisterHam( Ham_Item_Deploy , "weapon_m4a1" , "Event_BlockSecondaryAttack", 0);

    }



    public Event_BlockSecondaryAttack ( const Entity )

    {

        set_pdata_float( Entity , m_flNextSecondaryAttack , 9999.0, 4 );

         return HAM_SUPERCEDE;

    }

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 15.12.2010 16:18

G[o]Q, testowałeś najpierw czy bez return działa poprawnie ? Ja wnioskuję, że Arkshine zna się deczko lepiej od nas bez urazy :) Dlatego tez przytoczyłem jego kod, bo mój pewnie miałby gdzieś błąd.
Tak poza tym, to supercede w post nic nie da więc...
  • +
  • -
  • 0

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 15.12.2010 19:13

nie wiem kto ci powiedzial ze 0 to post no ale ok :D wiec wystarczy nr zmienic a supercede tez dalem zle bo gosc w ogóle broni nie dostanie :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 15.12.2010 19:19

Wiesz ja już sam nie wiem, a nie mam jak sprawdzić czy 0 jest post czy 1. Spotkałem się w kilku poważnych kodach, że 1, natomiast w dokumentacji jest 0=post. Arkshine tutaj użył 1 czyli jakby patrzeć do dokumentacji to pre.

@GoldeNx3
Ciekawe, że nie działa skoro traktujesz Entity jako gracza. To słowo jednak ma tutaj inne znaczenie chociaż gracz też jest bytem. Tutaj funkcja wyłapuje każdy byt z classname m4. Jeśli uda Ci się tak zmodować grę, żebyś grał bronią, a nie postacią to wtedy zadziała.
  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 15.12.2010 19:37

Post=0 a czy to nie oznacza ze jest to parametr domniemany i ma wartosc 0(false czyt nie post) :?: czyli pre
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 15.12.2010 20:18

W sensie
func( ... ,  true ? post : pre );
Jest to możliwe. Tak czy inaczej nie wiem czy supercede jest w tym przypadku konieczny.

Dobra zachciało mi się to raz na zawsze sprawdzić:
Forward *pfwd=new Forward(fwd);
if (post)
{
hook->post.push_back(pfwd);
}
else
{
hook->pre.push_back(pfwd);
}

  • +
  • -
  • 0

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 15.12.2010 20:23

no czyli wychodzi na to ze arkshire gafe jeb*ął :D supercede zbedny bo wtedy broni nie dostanie i bedzie strzelac z kosy :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 15.12.2010 20:47

No ale ten OFFSET się zmienia po strzale każdym w CS, więc gdyby dał jako pre to gra by zdążyła zmienić :)
  • +
  • -
  • 0

#13 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 16.12.2010 15:14

To w końcu która funkcja będzie dobra?

#14 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 16.12.2010 16:08

Wiem, że sprawdzić jest trudno. Prawdopodobnie ta co dałem zadziała poprawnie.
  • +
  • -
  • 0

#15 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 16.12.2010 16:13

hmm ewentualnie w pre seccondary attacku ustawiac offset moze sie nie zmieni i/lub ewentualnie supercede zwrocic :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych