Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dodatkowe moce dla klasy

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 scrat PL

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Strzebiń
Offline

Napisano 12.12.2010 10:24

Mam pytanie jak robię swoją klasę to co mam do niej dodać aby miało ubranie wroga,pełny magazynek za zabicie , podwójny skok ,i małą grawitację.
Za pomoc dam plusika
  • +
  • -
  • 0

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.12.2010 11:41

Aby zmienić ubranie na dole pluginu doklejasz:
public ZmienUbranie(id,reset)
{
	if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id)) 
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if (reset)
		cs_reset_user_model(id);
	else
	{
		new Ubrania_CT[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"},
		Ubrania_Terro[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
		
		new num = random_num(0,3);
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
			case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
i w public cod_class_enabled dajesz:
ZmienUbranie(id, 0) // włącza przebranie
a w public cod_class_disabled dajesz:
ZmienUbranie(id, 1) // wyłącza przebranie

  • +
  • -
  • 1

#3 scrat PL

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Strzebiń
Offline

Napisano 12.12.2010 12:02

a możesz mi napisać jak zrobić resztę rzeczy co podałem w 1 poście ?
  • +
  • -
  • 0

#4 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.12.2010 12:40

Podwójny skok.
Załączasz fakemetę, czyli całkiem u góry dopisujesz:
#include <fakemeta>

pod tym dopisujesz:
new bool:ma_klase[33];

a na dole dodajesz:
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

static bool:moze_skoczyc[33];
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}


w public cod_class_enabled dajesz:
ma_klase[id] = true;

a w cod_class_disabled:
ma_klase[id] = false;


Grawitacja:
w plugin_init dajesz:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
w cod_class_enabled dodajesz:
set_pev(id, pev_gravity, grawitacja); // zamiast grawitacja wpisujesz swoją grawitację

Na końcu dodajesz:
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_gravity, grawitacja); // grawitacja resetuje się po odrodzeniu, więc trzeba ją ustawić jeszcze raz.
}

Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 12.12.2010 13:05

  • +
  • -
  • 1

#5 scrat PL

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Strzebiń
Offline

Napisano 12.12.2010 15:07

THX Peyote a co mam dodać żeby był pełny magazynek za zabicie
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych