Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zakonczyc task?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 06.12.2010 18:19

Pomoze mi ktos bo nie wiem jak zakonczyc task

public Mana_Up(id)
{
mana_mana[id]+=5
set_task(4.0, "Mana_Upp", id)
}
public Mana_Upp(id)
{
mana_mana[id]+=5
set_task(4.0, "Mana_Up", id)
}

mam tak ze co 4 sekundy dodaje 5 mana_mana[id] i jak zrobic jezeli gracz posiada item by sie zmienil na inny a jak go juz nie mam to sie znowu ten zalaczal ?

Chce zeby mi wylaczalo task Mana_Up jezeli gracz ma item a jezeli go straci to ponownie zaczyna dzialac Task Mana_Up

Użytkownik Zaszka edytował ten post 06.12.2010 18:59


#2 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 06.12.2010 18:53

Możesz dokładniej sprecyzować co chcesz osiągnąć i używać znaczników [sma]?

#3 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.12.2010 19:03

	if(task_exists(id))
{
remove_task(id)
}

Użytkownik Pittero edytował ten post 06.12.2010 19:04

  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.12.2010 20:09

@UP, nie trzeba sprawdzać czy task jest, ponieważ:
int CTaskMngr::removeTasks(int iId, AMX *pAmx)
{
CTaskDescriptor descriptor(iId, pAmx);
//task.exist?
TaskListIter iter = m_Tasks.find(descriptor);
int i = 0;

while (iter)
{
iter->clear();
++i;
iter = m_Tasks.find(++iter, descriptor);
}

return i;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Zaszka

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 06.12.2010 20:24

I mam jeszcze pytanko jak zrobic ze przy danej ilosci strzalow wyswietlala by sie wiadomosc ze wystrzeliles 100 pociskow z broni x by musiala byc ta bron chodzi mi takie cos by awansowac w umiejetnosci poslugiwania sie bronia ja se bonus dodam tylko to by sprawdzala bron i ilosc strzalow na mapie ogolnie ;d


//////////////
ref

Użytkownik Zaszka edytował ten post 07.12.2010 20:24





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych