Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Origin


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.12.2010 23:42

Moglby ktos powiedziec jak pobrac dane gracza gdzie on stoi ?
	new Float:vecStop[ 3 ];
vecStop = vecOrigin;
vecStop[ 2 ] -= 9999.0;
engfunc( EngFunc_TraceLine, vecOrigin, vecStop, IGNORE_MONSTERS, -1, 0 );
get_tr2( 0, TR_vecEndPos, vecStop );

Mam takie cos ale nie wiem co znaczy co ;d
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.12.2010 10:37

new Float:vecOrigin[3];



//Sposob1 + amxmodx

new iOrigin[3];

get_user_origin(id, iOrigin);

IVecFVec(iOrigin, vecOrigin);



//Sposob2 + fakemeta

pev(id, pev_origin, vecOrigin);



//Sposob3 + engine

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, vecOrigin);

  • +
  • -
  • 0

#3 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.12.2010 13:06

#include <amxmodx> 
#include <fakemeta>
#include <engine> 
public plugin_init( ) 
{
register_plugin( "Spray Distance to Floor", "0.0.1", "Exolent" );
register_event( "23", "EventSpray", "a", "1=112" );
} 
public EventSpray( ) 
{	
	new id = read_data(2)
	new iOrigin[ 3 ];
    iOrigin[ 0 ] = read_data( 3 );
    iOrigin[ 1 ] = read_data( 4 );
    iOrigin[ 2 ] = read_data( 5 );
   
    new Float:vecOrigin[ 3 ];
    IVecFVec( iOrigin, vecOrigin );
   
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, vecOrigin);
   
    new szName[ 32 ];
    get_user_name( read_data( 2 ), szName, charsmax( szName ) );
   
    client_print( 0, print_chat, "%s sprayed %f units above the ground", szName, get_distance_f( vecOrigin, vecStop ) );
}
Takie cos mam :D i teraz nie wiem jak zrobic by liczylo odleglosc spraya od ziemi w gore.

Użytkownik Pittero edytował ten post 06.12.2010 16:44

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych