new Float:vecStop[ 3 ];
vecStop = vecOrigin;
vecStop[ 2 ] -= 9999.0;
engfunc( EngFunc_TraceLine, vecOrigin, vecStop, IGNORE_MONSTERS, -1, 0 );
get_tr2( 0, TR_vecEndPos, vecStop );
Mam takie cos ale nie wiem co znaczy co ;d
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.12.2010 23:42
new Float:vecStop[ 3 ];
vecStop = vecOrigin;
vecStop[ 2 ] -= 9999.0;
engfunc( EngFunc_TraceLine, vecOrigin, vecStop, IGNORE_MONSTERS, -1, 0 );
get_tr2( 0, TR_vecEndPos, vecStop );
Napisano 06.12.2010 10:37
new Float:vecOrigin[3]; //Sposob1 + amxmodx new iOrigin[3]; get_user_origin(id, iOrigin); IVecFVec(iOrigin, vecOrigin); //Sposob2 + fakemeta pev(id, pev_origin, vecOrigin); //Sposob3 + engine entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, vecOrigin);
Napisano 06.12.2010 13:06
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <engine> public plugin_init( ) { register_plugin( "Spray Distance to Floor", "0.0.1", "Exolent" ); register_event( "23", "EventSpray", "a", "1=112" ); } public EventSpray( ) { new id = read_data(2) new iOrigin[ 3 ]; iOrigin[ 0 ] = read_data( 3 ); iOrigin[ 1 ] = read_data( 4 ); iOrigin[ 2 ] = read_data( 5 ); new Float:vecOrigin[ 3 ]; IVecFVec( iOrigin, vecOrigin ); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, vecOrigin); new szName[ 32 ]; get_user_name( read_data( 2 ), szName, charsmax( szName ) ); client_print( 0, print_chat, "%s sprayed %f units above the ground", szName, get_distance_f( vecOrigin, vecStop ) ); }Takie cos mam i teraz nie wiem jak zrobic by liczylo odleglosc spraya od ziemi w gore.
Użytkownik Pittero edytował ten post 06.12.2010 16:44
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych