Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Stawianie modelu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.12.2010 17:12

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
#define MINS Float:{-12.650000, -22.070000, -3.950000}
#define MAXS Float:{19.870001, 8.390000, 20.540001}

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

// Add your code here...
}
public plugin_precache()
precache_model("models/cola.mdl")
public client_death(killer,victim,weapon,hit,TK)
{
static Float:victim_origin[3], Float:fNewOrigin[3];
// Ustawiamy pozycje dla obiektu!
pev(victim,pev_origin,victim_origin);
new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"));
fNewOrigin[0] = victim_origin[0] + 40.0;
fNewOrigin[1] = victim_origin[1] +20.0;
fNewOrigin[2] = victim_origin[2] - 32.0;
engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,fNewOrigin);

if(!pev_valid(ent))
return 0;

engfunc(EngFunc_SetModel,ent,"models/cola.mdl");
set_pev(ent,pev_classname,"model");
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX);
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS);
engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent);

return 0;

}

Witajcie, jak w tym kodzie zmienic aby model stawial sie w miejscu gdzie nacelujemy celownikiem ?
Ja na razie zrobilem ze jak ktos zginie to pojawia sie model.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych