Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowa umiejetnosc/skill diablo 5.9


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mleczny

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Mleko
  • Lokalizacja:Mleczarnia
Offline

Napisano 04.12.2010 21:38

Witam mam pytanie jak dodac nowy skill do diablo?
wiem ze na podstawie innej umiejetnosci np inteligencja.
wiec tak wiem ze trzeba dodac tam co i ta umiejetnosc pod spodem nasza nowa
tylko co trzeba zrobic zeby np kazdy punkt w statystyke tej umiejetnosci dal nam +1 dmg.?

Dodano 05 grudzień 2010 - 02:42:
wszystko jest zrobione na podstawie Dodawanie nowych statystyk proszę tylko o kod na obrazenia ktory sie wkleja na koniec sma.
  • +
  • -
  • 0

#2 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 05.12.2010 09:19

Zrob na podstawie damage i tego ;d

#3 Mleczny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Mleko
  • Lokalizacja:Mleczarnia
Offline

Napisano 06.12.2010 22:13

na podstawie tak? myslisz ze nie probowalem zanim tutaj napisalem?
public set_damageskill(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new dmgskil = player_b_damage[id]
new dmgskill = player_strength[id]
new dmgskilll = 100-dmgskill
if (dmgskil>0)
{
damageskill(id, dmgskilll)
}

}
}

to proszę powiedz czemu to nie dziala ;>
  • +
  • -
  • 0

#4 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 07.12.2010 16:24

na podstawie tak? myslisz ze nie probowalem zanim tutaj napisalem?

public set_damageskill(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new dmgskil = player_b_damage[id]
new dmgskill = player_strength[id]
new dmgskilll = 100-dmgskill
if (dmgskil>0)
{
damageskill(id, dmgskilll)
}

}
}

to proszę powiedz czemu to nie dziala ;>

Po pierwsze zrob nowy skill na podstawie tego tylko bez reset item skills by sie nie kasowalo i zeby to dzialalo nie dodawaj jezeli ma wiecej niz 0 player_b_damage bo musial bys miec 1 damage by dzialalo
I zrobiles jezeli gracz bedzie mial 1 damag lub wiecej to doda mu sile 100-sila ;d

#5 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 07.12.2010 16:38

Tutorial R3X'a o wpływaniu na dmg + zmienna od statystyki.

#6 Mleczny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Mleko
  • Lokalizacja:Mleczarnia
Offline

Napisano 07.12.2010 22:13

aha czyli musze stworzyc nowa zmienna od obrazen zeby nie oczekiwala wywolania " = 1" tak? i na zasadzie jakiego skila ma ona wygladac? a jezeli chodzi o reszte to jest dobrze bo chce zeby skill "sila" dodawal hp oraz obrazenia na moj punkt widzenia oraz kompilera problem byl wlasnie w player_b_damage[id] tak sie zastanawialem czy nie powinno byc =1 ale nie dzialalo tez.

proszę o szybko odpowiedz pozdrawiam

Dodano 08 grudzień 2010 - 04:19:
prosil bym o jakies wyjasnienie na jakiej podstawie mam robic czym sie sugerowac moze jakies wskazowki
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych