Witam mam pytanie jak dodac nowy skill do diablo?
wiem ze na podstawie innej umiejetnosci np inteligencja.
wiec tak wiem ze trzeba dodac tam co i ta umiejetnosc pod spodem nasza nowa
tylko co trzeba zrobic zeby np kazdy punkt w statystyke tej umiejetnosci dal nam +1 dmg.?
Dodano 05 grudzień 2010 - 02:42:
wszystko jest zrobione na podstawie Dodawanie nowych statystyk proszę tylko o kod na obrazenia ktory sie wkleja na koniec sma.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nowa umiejetnosc/skill diablo 5.9
Temat rozp. Mleczny, 04.12.2010 21:38
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.12.2010 21:38
#2
Napisano 05.12.2010 09:19
Zrob na podstawie damage i tego ;d
#3
Napisano 06.12.2010 22:13
na podstawie tak? myslisz ze nie probowalem zanim tutaj napisalem?
to proszę powiedz czemu to nie dziala
public set_damageskill(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new dmgskil = player_b_damage[id]
new dmgskill = player_strength[id]
new dmgskilll = 100-dmgskill
if (dmgskil>0)
{
damageskill(id, dmgskilll)
}
}
}
to proszę powiedz czemu to nie dziala
#4
Napisano 07.12.2010 16:24
Po pierwsze zrob nowy skill na podstawie tego tylko bez reset item skills by sie nie kasowalo i zeby to dzialalo nie dodawaj jezeli ma wiecej niz 0 player_b_damage bo musial bys miec 1 damage by dzialalona podstawie tak? myslisz ze nie probowalem zanim tutaj napisalem?
public set_damageskill(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new dmgskil = player_b_damage[id]
new dmgskill = player_strength[id]
new dmgskilll = 100-dmgskill
if (dmgskil>0)
{
damageskill(id, dmgskilll)
}
}
}
to proszę powiedz czemu to nie dziala
I zrobiles jezeli gracz bedzie mial 1 damag lub wiecej to doda mu sile 100-sila ;d
#5
Napisano 07.12.2010 16:38
Tutorial R3X'a o wpływaniu na dmg + zmienna od statystyki.
#6
Napisano 07.12.2010 22:13
aha czyli musze stworzyc nowa zmienna od obrazen zeby nie oczekiwala wywolania " = 1" tak? i na zasadzie jakiego skila ma ona wygladac? a jezeli chodzi o reszte to jest dobrze bo chce zeby skill "sila" dodawal hp oraz obrazenia na moj punkt widzenia oraz kompilera problem byl wlasnie w player_b_damage[id] tak sie zastanawialem czy nie powinno byc =1 ale nie dzialalo tez.
proszę o szybko odpowiedz pozdrawiam
Dodano 08 grudzień 2010 - 04:19:
prosil bym o jakies wyjasnienie na jakiej podstawie mam robic czym sie sugerowac moze jakies wskazowki
proszę o szybko odpowiedz pozdrawiam
Dodano 08 grudzień 2010 - 04:19:
prosil bym o jakies wyjasnienie na jakiej podstawie mam robic czym sie sugerowac moze jakies wskazowki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych