Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka pytan :)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 25.11.2010 15:02

Jak zrobic:
1. Itemy sa używane klawiszem "use" więc żeby Nekromanta ożywiał na "R"
(tym samym co łowca kusze, ninja noże)
2. zwinnosć działa tylko wtedy gdy mamy 2 bronie (działa nam "zmiana broni na
ostatnio używana") a musi działać bez tego czyli jak mamy tylko np.: nóż
3. Paladyn posiada tarcze odbijajaca pociski: szansa na obicie pocisku to 1/x gdzie x=8
i każde 15p Int zmniejsza "x" o 1, ale zeby ta tarcza nie byla taka dobra ze 6 headow, a 1 trafiony.
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#2 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 25.11.2010 15:33

3. Paladyn posiada tarcze odbijajaca pociski: szansa na obicie pocisku to 1/x gdzie x=8
i każde 15p Int zmniejsza "x" o 1, ale zeby ta tarcza nie byla taka dobra ze 6 headow, a 1 trafiony.


if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn &&[b]random_num(0,3)[/b]==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)

random_num(0,3) - szansa na odbicie
  • +
  • -
  • 1

#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.11.2010 20:14

3.
new inta = floatround(player_intelligence[hit]/15.0, floatround_floor);
if(get_user_team(id) != get_user_team(hit) && (ultra_armor[hit] > 0 || (player_class[hit] == Paladyn && random_num(1,8-inta) == 1) || player_ultra_armor_left[hit] == 1))

random_num(1,8-inta) - 8 zmieniasz na swoje

Użytkownik sebul edytował ten post 25.11.2010 20:16

  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 25.11.2010 22:30

dzięki +

Dodano 25 listopad 2010 - 22:36:
Czekam na 1,2 :)

Dodano 26 listopad 2010 - 15:16:
Reup

Dodano 26 listopad 2010 - 20:28:
Reup
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.11.2010 20:37

Rozwiń 2... Bo nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 26.11.2010 21:53

zwinnosc dziala jak mamy 2 bronie i zmieniamy je ("Q"), a powinna działać na 1 broni np nożu.

Dodano 27 listopad 2010 - 14:43:
Reup
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#7 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 27.11.2010 16:34

jak masz klase która ma tylko nóż np. ninja, to jak ten ninja naciśnie Q nie szybciej niż 5 sekund po rozpoczęciu rundy to też ma bonus do speeda. Inaczej się nie da

#8 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 27.11.2010 16:58

OK, dzięki, a 1?

Dodano 28 listopad 2010 - 13:42:
Reup
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#9 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.11.2010 19:04

Łap odpowiedź na 1.

Znajdź w swoim sma:

public task_revive(taskid)
{
new id = taskid - TASKID_REVIVE

if(!is_user_alive(id))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}

if(!(fm_get_user_button(id) & IN_USE))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}

new body = find_dead_body(id)
if(!fm_is_valid_ent(body))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}

new lucky_bastard = pev(body, pev_owner)
if(!is_user_connected(lucky_bastard))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}

new lb_team = get_user_team(lucky_bastard)
if(lb_team != 1 && lb_team != 2)
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}

static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
velocity[0] = 0.0
velocity[1] = 0.0
set_pev(id, pev_velocity, velocity)

new Float:gametime = get_gametime()
if(g_revive_delay[id] < gametime)
{
if(findemptyloc(body, 10.0))
{
fm_remove_entity(body)
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

new args[2]
args[0]=lucky_bastard

if(get_user_team(id)!=get_user_team(lucky_bastard))
{
change_health(id,30,0,"")
args[1]=1
Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
}
else
{
args[1]=0
Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard,args,2)
}

}
else
failed_revive(id)
}
else
set_task(0.1, "task_revive", TASKID_REVIVE + id)

return FMRES_IGNORED
}
}

I zamień na:

public task_revive(taskid)
{
new id = taskid - TASKID_REVIVE

if(!is_user_alive(id))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}

if(!(fm_get_user_button(id) & IN_RELOAD))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}

new body = find_dead_body(id)
if(!fm_is_valid_ent(body))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}

new lucky_bastard = pev(body, pev_owner)
if(!is_user_connected(lucky_bastard))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}

new lb_team = get_user_team(lucky_bastard)
if(lb_team != 1 && lb_team != 2)
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}

static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
velocity[0] = 0.0
velocity[1] = 0.0
set_pev(id, pev_velocity, velocity)

new Float:gametime = get_gametime()
if(g_revive_delay[id] < gametime)
{
if(findemptyloc(body, 10.0))
{
fm_remove_entity(body)
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

new args[2]
args[0]=lucky_bastard

if(get_user_team(id)!=get_user_team(lucky_bastard))
{
change_health(id,30,0,"")
args[1]=1
Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
}
else
{
args[1]=0
Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard,args,2)
}

}
else
failed_revive(id)
}
else
set_task(0.1, "task_revive", TASKID_REVIVE + id)

return FMRES_IGNORED
}

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 28.11.2010 19:07


#10 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 28.11.2010 23:08

dzięki ++
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#11 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 29.11.2010 20:48

ok a jak na przykład chcemy żeby to był klawisz, który gracz sobie przybinduje na "skill"? tzn respawn dziala na wpisanie w konsole "skill"

Użytkownik FreZZy edytował ten post 29.11.2010 20:49


#12 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 30.11.2010 11:33

register_clcmd("+skill","Public respawnu");
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych