Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kilka pytan :)
#1
Napisano 25.11.2010 15:02
1. Itemy sa używane klawiszem "use" więc żeby Nekromanta ożywiał na "R"
(tym samym co łowca kusze, ninja noże)
2. zwinnosć działa tylko wtedy gdy mamy 2 bronie (działa nam "zmiana broni na
ostatnio używana") a musi działać bez tego czyli jak mamy tylko np.: nóż
3. Paladyn posiada tarcze odbijajaca pociski: szansa na obicie pocisku to 1/x gdzie x=8
i każde 15p Int zmniejsza "x" o 1, ale zeby ta tarcza nie byla taka dobra ze 6 headow, a 1 trafiony.
#2
Napisano 25.11.2010 15:33
3. Paladyn posiada tarcze odbijajaca pociski: szansa na obicie pocisku to 1/x gdzie x=8
i każde 15p Int zmniejsza "x" o 1, ale zeby ta tarcza nie byla taka dobra ze 6 headow, a 1 trafiony.
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn &&[b]random_num(0,3)[/b]==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)
random_num(0,3) - szansa na odbicie
#3
Napisano 25.11.2010 20:14
new inta = floatround(player_intelligence[hit]/15.0, floatround_floor);
if(get_user_team(id) != get_user_team(hit) && (ultra_armor[hit] > 0 || (player_class[hit] == Paladyn && random_num(1,8-inta) == 1) || player_ultra_armor_left[hit] == 1))
random_num(1,8-inta) - 8 zmieniasz na swoje
Użytkownik sebul edytował ten post 25.11.2010 20:16
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 25.11.2010 22:30
Dodano 25 listopad 2010 - 22:36:
Czekam na 1,2
Dodano 26 listopad 2010 - 15:16:
Reup
Dodano 26 listopad 2010 - 20:28:
Reup
#5
Napisano 26.11.2010 20:37
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#6
Napisano 26.11.2010 21:53
Dodano 27 listopad 2010 - 14:43:
Reup
#7
Napisano 27.11.2010 16:34
#8
Napisano 27.11.2010 16:58
Dodano 28 listopad 2010 - 13:42:
Reup
#9
Napisano 28.11.2010 19:04
Znajdź w swoim sma:
public task_revive(taskid)
{
new id = taskid - TASKID_REVIVE
if(!is_user_alive(id))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
if(!(fm_get_user_button(id) & IN_USE))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
new body = find_dead_body(id)
if(!fm_is_valid_ent(body))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
new lucky_bastard = pev(body, pev_owner)
if(!is_user_connected(lucky_bastard))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
new lb_team = get_user_team(lucky_bastard)
if(lb_team != 1 && lb_team != 2)
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
velocity[0] = 0.0
velocity[1] = 0.0
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
new Float:gametime = get_gametime()
if(g_revive_delay[id] < gametime)
{
if(findemptyloc(body, 10.0))
{
fm_remove_entity(body)
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
new args[2]
args[0]=lucky_bastard
if(get_user_team(id)!=get_user_team(lucky_bastard))
{
change_health(id,30,0,"")
args[1]=1
Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
}
else
{
args[1]=0
Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard,args,2)
}
}
else
failed_revive(id)
}
else
set_task(0.1, "task_revive", TASKID_REVIVE + id)
return FMRES_IGNORED
}
}
I zamień na:
public task_revive(taskid)
{
new id = taskid - TASKID_REVIVE
if(!is_user_alive(id))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
if(!(fm_get_user_button(id) & IN_RELOAD))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
new body = find_dead_body(id)
if(!fm_is_valid_ent(body))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
new lucky_bastard = pev(body, pev_owner)
if(!is_user_connected(lucky_bastard))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
new lb_team = get_user_team(lucky_bastard)
if(lb_team != 1 && lb_team != 2)
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
velocity[0] = 0.0
velocity[1] = 0.0
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
new Float:gametime = get_gametime()
if(g_revive_delay[id] < gametime)
{
if(findemptyloc(body, 10.0))
{
fm_remove_entity(body)
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
new args[2]
args[0]=lucky_bastard
if(get_user_team(id)!=get_user_team(lucky_bastard))
{
change_health(id,30,0,"")
args[1]=1
Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
}
else
{
args[1]=0
Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard,args,2)
}
}
else
failed_revive(id)
}
else
set_task(0.1, "task_revive", TASKID_REVIVE + id)
return FMRES_IGNORED
}
Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 28.11.2010 19:07
#10
Napisano 28.11.2010 23:08
#11
Napisano 29.11.2010 20:48
Użytkownik FreZZy edytował ten post 29.11.2010 20:49
#12
Napisano 30.11.2010 11:33
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych