Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z menu klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.11.2010 18:17

public select_class(id,lx[])
{
new text4[512]
format(text4, 511,"\yWybierz Rodzaj Klas: ^n\r1. \wLudzie^n\r2. \wPotwory")

new keysczwarta
keysczwarta = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase")
}

public select_class_menu(id, key)
{
new lx[18] // <-- w nawiasie wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
c_vampire[id] = 0
c_redirect[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
PokazKlasy(id,lx)
}
case 1:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])

CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}



public PokazKlasy(id,lx[])
{
new flags[17]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,16) //<--- tu, gdzie jest 16 wpisz liczbę swoich klas
new text3[512]
asked_klass[id]=0
for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmieniać[quote name="Terry Pratchett"]Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości[/quote]
{
format(text3, 512,"\yLudzie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yMnich^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojca^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}

new keyspiata
keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok")
}

public PokazMeni(id, key)
{
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Mag
* 2:Mnich
* 3:Paladyn
* 4:Zabojca
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Lowca
* 9:Wstecz
*/
new lx[18] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
c_vampire[id] = 0
c_redirect[id] = 0

switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 8:
{
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id] = 0
format(text2, 511,"\yPotwory 1/2: ^n\w1. \yWampir^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yWilkolak^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yLodowy Golem^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yPiekielny Rycerz^t\wLevel: \r%i^n\w5. \ySzaman^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yTytan^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yPredator^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yMefisto^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wDalej",player_class_lvl[id][9],
player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])

new szosta
szosta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, szosta,text2, -1, "Klasy")

}
public PressedKlasy(id, key) {
new lx[18]
g_haskit[id] = 0
c_vampire[id] = 0
c_redirect[id] = 0

switch (key) {
case 0:
{
player_class[id] = Wampir
c_vampire[id] = 5
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Wilkolak
c_redirect[id] = 5
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 2:
{
player_class[id] = Lodowy_Golem
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3:
{
player_class[id] = Piekielny_Rycerz
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4:
{
player_class[id] = Szaman
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5:
{
player_class[id] = Tytan
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6:
{
player_class[id] = Predator
c_redirect[id] = 5
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7:
{
player_class[id] = Mefisto
c_redirect[id] = 15
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 8:
{
PokazujKlasy(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}
public PokazujKlasy(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return

new text[512]
new KeysKlasy = (1<<0)|(1<<1)|(1<<9)

format(text, 511,"\yPotwory 2/2- ^n\r1. \wAssasin^t^tLevel :%d ^n\r2. \wWstecz^tLevel :%d ^n\r9. \wPowrot do menu^t^t^n",player_class_lvl[id][17])

show_menu(id, KeysKlasy,text, -1, "Klasy")


}
public PressededKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:Wstecz
* 3:Powrot do Menu
*/
new lx[18]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0:
{
player_class[id] = Assasin
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
case 9:
{
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


To jest całość kodu w jednym,a nie trzy rodzielone

Mam taki problem w menu:

- w 2.potwory nie pokazuje lvli pisze:Level:0
- gdy nacisne w 2. potwory 9. dalej to sie menu zamyka
- gdy wybiore assasina,albo wroce wczesniej,albo do menu z 2 strony w 2.potwory,jak wybierzesz assasina z 2 strony to wybiera klase z pierwszej strony,tak samo z powrotem wstecz i do menu;/
- OGÓLNIE: naprawcie to co tutaj jest źle

Możecie mi to naprawić??

Dodano 25 listopad 2010 - 09:23:
Odświeżam:)

Użytkownik Master'eX edytował ten post 25.11.2010 09:23


#2 alien123

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.11.2010 13:47

Daj sma to spróbuje zrobić
  • +
  • -
  • 0

#3 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.11.2010 17:05

kurde masz podany kod z .sma nie no prze ty jesteś;/ popraw ten kod!!

#4 Hax0r

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Wolbrom
Offline

Napisano 25.11.2010 17:08

- w 2.potwory nie pokazuje lvli pisze:Level:0


Jeżeli jest lvl 0 to nie masz ich w bazie danych. Ja radze zrobić nową :). Można dodać je wysyłając zapytanie do sql [tak mi się zdaje]
INSERT IGNORE INTO *TABELA_DIABLO* (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, *NUMER_NOWEJ_KLASY*, *LEVEL_NOWEJ_KLASY*, *EXP_NOWEJ_KLASY* FROM *TABELA_DIABLO* GROUP BY *RODZAJ_ZAPISU* HAVING MAX(klasa)<*NUMER_NOWEJ_KLASY*;
Takie coś gdzieś znalazłem.
  • +
  • -
  • 1

Pomogłem ? Daj +!

Dołączona grafika


#5 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.11.2010 17:09

a co z resztą?;d

#6 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 25.11.2010 18:23

Musisz zrobić reset tabeli chyba

#7 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.11.2010 13:21

Odświeżam;)

Użytkownik Master'eX edytował ten post 28.11.2010 13:21


#8 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 28.11.2010 21:34

Menu PokazujKlasy i ShowKlasy mają takie same tytuły, nie może tak być. Dlatego Assasina wybiera z trzeciego menu.

#9 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 29.11.2010 10:58

Menu PokazujKlasy i ShowKlasy mają takie same tytuły, nie może tak być. Dlatego Assasina wybiera z trzeciego menu.


pozmieniaj wszystkie new lx[liczba twoich klas + 1 none]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych