Witam, dodaje nowe itemy do CodMod, ale nie wiem co trzeba wpisać
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
O TU
}
Aby:
- było 1/2 szansy natychmiastowego zabicia z noża,
- Hp było zredukowane do 10 Hp bez względu na siłę,
- Darmowe AWP,
- +10 do inteligencji, wytrzymałości, kondycji i siły,
- Darmowa Apteczka, mina i rakieta,
- odporność na miny,
- obrażenia zredukowane o 5 DMG,
- nie słychać twoich kroków,
- 1/3 zabicia ze Scouta.
Dzięki za pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nowe itemyy w CodMod
Temat rozp.
kondzixd
, 18.11.2010 20:46
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.11.2010 20:46
#2
Napisano 18.11.2010 21:43
1/2 kosy
w public TakeDamage:
Darmowe AWP:
w public Odrodzenie:
po :
daj :
Apteczka/Mina/Rakieta/Dynamit:
po :
Daj (Apteczka) :
Daj (Mina) :
Daj (Rakieta) :
Daj (Dynamit) :
Nie słychać kroków:
Zamień:
na:
1/2 Scout:
w public TakeDamage:
w public TakeDamage:
if( weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage = damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer_itemu && random(2) == 1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && damagebits&(1<<1)))
{
damage = float(health);
}
}
Darmowe AWP:
w public Odrodzenie:
po :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
daj :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
give_item(id, "weapon_awp");
Apteczka/Mina/Rakieta/Dynamit:
po :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
Daj (Apteczka) :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_apteczek_gracza[id] = ilosc_apteczek;
Daj (Mina) :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_min_gracza[id] = ilosc_min;
Daj (Rakieta) :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_rakiet_gracza[id] = ilosc_rakiet;
Daj (Dynamit) :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_dynamitow_gracza[id] = ilosc_dynamitow;
Nie słychać kroków:
Zamień:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
1/2 Scout:
w public TakeDamage:
if( weapon == CSW_SCOUT)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage = damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer_itemu && random(2) == 1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && damagebits&(1<<1)))
{
damage = float(health);
}
}
Na GG: 7502883 pomagam odpłatnie ( chyba że to lekka edycja )
Pomogłem ?? Naciśnij !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy
Pomogłem ?? Naciśnij !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy
#3
Napisano 19.11.2010 07:08
Nie trzeba tego zamienić na:Daj (Dynamit) :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu)
ilosc_dynamitow_gracza[id] = ilosc_dynamitow;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_przedmiotu) ilosc_dynamitow_gracza[id] += ilosc_dynamitow;
#4
Napisano 19.11.2010 07:31
nie, wystarczy samo "=="
Na GG: 7502883 pomagam odpłatnie ( chyba że to lekka edycja )
Pomogłem ?? Naciśnij !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy
Pomogłem ?? Naciśnij !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy
#5
Napisano 19.11.2010 16:36
Ale zmieniłem, i też działa, a co z resztą opcji?
#6
Napisano 19.11.2010 17:35
reszte opcji moge ci napisać na gg bo za bardzo nie mam czasu
Na GG: 7502883 pomagam odpłatnie ( chyba że to lekka edycja )
Pomogłem ?? Naciśnij !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy
Pomogłem ?? Naciśnij !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy
#7
Napisano 21.11.2010 20:50
Ponawiam prośbę + item na wysysanie Hp, widac przeciwników na radarze, o 50% wiecej expa dla gracza, 1/5 zabicia z deagle+deagle.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych