Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
			
				
					
						
					
					#121
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #121](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.01.2011 16:24
			
				
					
						
					
					#122
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #122](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25.01.2011 17:34
Tez sie zastanawiam czy ten ostatni update mial miejsce.
Mialo byc naprawione "awansowales do x levelu" a dalej to często słychać od innych graczy.
W nowych klasach jest tez poprawiony admiral,zastanawia mnei co on ma takiego poprawionego bo jedyne co zauważyłem , to brak pełnego magazynka po zabiciu.
			
				
					
						
					
					#123
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #123](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27.01.2011 20:00
Może autor naprawi ten oto błąd ?
			
				
					
						
					
					#124
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #124](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27.01.2011 20:17
			
				
					
						
					
					#125
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #125](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27.01.2011 20:33
Wybieram klasę demolitiona stawiam dynamit po nowej rundzie stawiam go ponownie.
Dokładnie to miałem w starszej wersji, ale po aktualizacji wszystko działa.
W nowych klasach jest tez poprawiony admiral,zastanawia mnei co on ma takiego poprawionego bo jedyne co zauważyłem , to brak pełnego magazynka po zabiciu.
Tak jak wyżej.
			
				
					
						
					
					#126
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #126](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28.01.2011 13:24
Użytkownik MenTo(S) edytował ten post 28.01.2011 14:12
			
				
					
						
					
					#127
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #127](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 30.01.2011 08:15
			
				
					
						
					
					#128
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #128](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 30.01.2011 15:03
			
				
					
						
					
					#129
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #129](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 30.01.2011 18:01
Zapis jest na mysql czy nvault?
Pozdrawiam
			
				
					
						
					
					#130
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #130](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 30.01.2011 18:11
 
					
					
			
				
					
						
					
					#131
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #131](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 02.02.2011 08:49
kasuje wszystkim gracza level proszę o pomoc ?
			
				
					
						
					
					#132
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #132](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 02.02.2011 14:05
Siemka mam problem kiedy restartuje serwer automatycznie
kasuje wszystkim gracza level proszę o pomoc ?
Po zmianie mapy tez sie kasuje caly level ??
Sparwdz czy nie zabrakło miejsca na dysku serwera.
Jeśli tak to pliki co mape sie nadpisuja i level sie kasuje a w addons/amxmodmenu/data/valut oba pliki zajmują po 0kb
Jak to sprawdzisz to napisz.
			
				
					
						
					
					#133
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #133](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 02.02.2011 19:52
Oraz jaka wersja amxmoda jest zalecana do poprawnego działania?
			
				
					
						
					
					#134
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #134](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03.02.2011 14:58
Pytalem juz oto wczesniej ale nie bylo odpowiedzi ze strony autora.Czy można wiedzieć jakie moduły są obecnie wymagane?
Oraz jaka wersja amxmoda jest zalecana do poprawnego działania?
Moduly ktore mam wlaczone na moim serwerze to:
fun
engine
nvault
cstrike
csx
wersja amx AMXMODX v1.8.1.3711 - czyli standardowa.
W klasie demolitions jest problem z dynamitem wiec jesli będziesz mial crash-e to wyłącz to klase lub daj pauze przy dynamicie.
Użytkownik Vorster edytował ten post 03.02.2011 15:04
			
				
					
						
					
					#135
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #135](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 06.02.2011 17:58
			
				
					
						
					
					#136
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #136](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 08.02.2011 08:20
Proszę o jego naprawienie.
			
				
					
						
					
					#137
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #137](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 10.02.2011 18:47
QTM_CodMod.amxx sypie błędami, niestety ten plugin nie jest dorobiony i wiele osób ma z nim problemy.
			
				
					
						
					
					#138
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #138](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.02.2011 18:26
			
				
					
						
					
					#139
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #139](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.02.2011 18:52
ale nóz nie działa i proszę o poprawkę.
			
				
					
						
					
					#140
					![Call of Duty: MW Mod [UPDATE]: post #140](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.02.2011 19:10
 Nie ma tylu błędów i ogólnie...
 Nie ma tylu błędów i ogólnie...
					
					Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
| Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025  cod nowy, | 
 |   | |||
| CoD Nowy Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025  cod nowy | 
 |   | 
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod





 
				
				
 
				
				 
				
				 
				
				 
				
				 
				
				 
				
				 
				
				





