Ten dodatek umozliwia wlozenie itemu do banku ( w przypadku gdy nie ma jeszcze klasy albo np ktos wylosowal item ktory jest lepszy dla innej klasy), a nastepnie wyciagniecie go z banku przez uzycie tej samej komendy /bank. Jesli gracz wlozyl item do banku i zdobedzie nowy, to poprzez komende /bank nadpisuje stary item w banku.
Do dziela
Znajdz:
new player_ring[33] //ring stats bust +5Dopisz pod:
////////////////////////////////////////////////////////////////////// new player_b_bank[33] = 0 new player_b_bankdurability[33]= 0 /////////////////////////////////////////////////////////////////////Znajdz:
register_clcmd("say /drop","dropitem")Dopisz pod:
register_clcmd("say /bank","bank")Znajdz:
public client_disconnect(id)Dopisz w niej:
player_b_bank[id]=0 player_b_bankdurability[id]=0
Na koncu kodu diablo wrzuc:
public bank(id) { if (player_item_id[id]>0) { player_b_bank[id]=player_item_id[id] player_b_bankdurability[id]=item_durability[id] ColorChat(id, GREEN,"^x01 Wlozyles item -^x04 %s ^x01 do banku", player_item_name[id]) dropitem(id) } else { if(player_b_bank[id]>0) { award_item(id,player_b_bank[id]) item_durability[id]=player_b_bankdurability[id]-20 player_b_bank[id]=0 player_b_bankdurability[id]=0 if(item_durability[id]<=0) dropitem(id) else ColorChat(id, GREEN,"^x01 Wybrales item -^x04 %s ^x01 z banku", player_item_name[id]) } else ColorChat(id, GREEN,"^x01 Jeszcze nic nie wlozyles do banku", player_item_name[id]) } }Uwaga !! Wymagane #include <colorchat> do Wyswietlania kolorowych informacji z banku i plik sma nalezy kompilowac lokalnie.
Załączone pliki
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 18.11.2010 16:00