Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

/bank itemow

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 18.11.2010 15:58

Moze kogos zainteresuje takie rozwiazanie, choc od razu mowie, ze na moim serwerze to sie nie sprawdzilo. Jesli ktos ma juz u siebie komendy /daj /wez to moze takie cos mu sie przyda.
Ten dodatek umozliwia wlozenie itemu do banku ( w przypadku gdy nie ma jeszcze klasy albo np ktos wylosowal item ktory jest lepszy dla innej klasy), a nastepnie wyciagniecie go z banku przez uzycie tej samej komendy /bank. Jesli gracz wlozyl item do banku i zdobedzie nowy, to poprzez komende /bank nadpisuje stary item w banku.
Do dziela
Znajdz:
new player_ring[33]		//ring stats bust +5
Dopisz pod:
//////////////////////////////////////////////////////////////////////
new player_b_bank[33] = 0
new player_b_bankdurability[33]= 0
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
Znajdz:
register_clcmd("say /drop","dropitem")
Dopisz pod:
register_clcmd("say /bank","bank")
Znajdz:
public client_disconnect(id)
Dopisz w niej:
player_b_bank[id]=0
	player_b_bankdurability[id]=0

Na koncu kodu diablo wrzuc:
public bank(id)
{
	if (player_item_id[id]>0)
	{
		player_b_bank[id]=player_item_id[id]
		player_b_bankdurability[id]=item_durability[id]
		ColorChat(id, GREEN,"^x01 Wlozyles item -^x04 %s ^x01 do banku", player_item_name[id])
		dropitem(id)
	}
	else
	{
		if(player_b_bank[id]>0)
		{
		award_item(id,player_b_bank[id])
		item_durability[id]=player_b_bankdurability[id]-20
		player_b_bank[id]=0
		player_b_bankdurability[id]=0
		if(item_durability[id]<=0) dropitem(id)
		else ColorChat(id, GREEN,"^x01 Wybrales item -^x04 %s ^x01 z banku",  player_item_name[id])
		}
		else
		ColorChat(id, GREEN,"^x01 Jeszcze nic nie wlozyles do banku", player_item_name[id])

	}
}
Uwaga !! Wymagane #include <colorchat> do Wyswietlania kolorowych informacji z banku i plik sma nalezy kompilowac lokalnie.

Załączone pliki


Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 18.11.2010 16:00

  • +
  • -
  • 1

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.11.2010 16:07

Jak się nie mylę, to bank działa tylko przez jedną mapkę? Czyli po zmianie mapy z banku item się kasuje...?

Moze kogos zainteresuje takie rozwiazanie, choc od razu mowie, ze na moim serwerze to sie nie sprawdzilo.

A czemu się nie sprawdziło?
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 18.11.2010 16:42

Nie sprawdzilo sie dlatego, ze mam raczej prostego diablo bez wiekszych bajerow. Nigdy nie mialem komendy /daj /wez i raczej jej nie wrzuce bo to za duze ulatwienie w grze. Ten kodzik robilem bo ktos kiedys prosil o to na tym forum i chcialem sprawdzic czy zadziala. Jesli ktos juz posiada /daj /wez to moze mu sie spodobac takie rozwiazanie aby gracze nie prosili kazdego o przelozenie itemu z klasy na klase. W kodzie powyzej dodalem, ze kazde wyciagniecie itemu z banku zmniejsza jego wytrzymalosc o 20, Jesli ktos chce to moze ta wartosc dowolnie zmienic. Oczywiscie /bank dziala tylko na danej mapie.

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 18.11.2010 16:45

  • +
  • -
  • 0

#4 czarasd

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:131
  • Lokalizacja:widryny
Offline

Napisano 27.11.2010 18:21

Uwaga !! Wymagane #include <colorchat> do Wyswietlania kolorowych informacji z banku i plik sma nalezy kompilowac lokalnie.

Może jaśniej bo nie rozumiem dam +

#5 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 27.11.2010 18:27

Czyli
#include <colorchat>
dopisujesz (jeżeli nie ma) na samej górze pod innymi #include
Następnie pobierasz colorchat.inc z załącznika i kopiujesz do folderu include
  • +
  • -
  • 1

#6 grzesiu131

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:180
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.12.2010 21:29

A można zrobić aby było to dla vipa ?
  • +
  • -
  • 0

#7 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.12.2010 22:27

zamiast
register_clcmd("say /bank","bank")

dodaj
register_clcmd("say /bank", "bank", ADMIN_LEVEL_A)

i funkcję bank dodaj tak
public bank(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 3))
return PLUGIN_HANDLED;

if (player_item_id[id]>0)
{
player_b_bank[id]=player_item_id[id]
player_b_bankdurability[id]=item_durability[id]
ColorChat(id, NORMAL, "Wlozyles item -^x04 %s ^x01 do banku", player_item_name[id])
dropitem(id)
}
else
{
if(player_b_bank[id]>0)
{
award_item(id,player_b_bank[id])
item_durability[id]=player_b_bankdurability[id]-20
player_b_bank[id]=0
player_b_bankdurability[id]=0
if(item_durability[id]<=0) dropitem(id)
else ColorChat(id, NORMAL, "Wybrales item -^x04 %s ^x01 z banku", player_item_name[id])
}
else
ColorChat(id, NORMAL, "Jeszcze nic nie wlozyles do banku", player_item_name[id])
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

i komenda będzie na flagę "m", nie sprawdzałem, ale powinno działać.

Użytkownik sebul edytował ten post 23.12.2010 01:14

  • +
  • -
  • 2
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#8 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 24.01.2011 08:23

A dorobienie, by kosztowało to 4k złota ? Zrobiłby ktoś ?
  • +
  • -
  • 0

#9 strikepremium

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:101
  • Imię:czak
  • Lokalizacja:swww
Offline

Napisano 28.01.2011 12:24

4k złota czyli 4000$ ?

#10 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.02.2011 07:43

Fajna funkcja lecz mam prośbę.
Czy można było by zmienic tak by nie wyrzucalo itemu w momencie oddawania do banku
dropitem(id)
tylko go kasowało??
Chodzi o to ,że mam opcje w swoim Diablo ,że itemy mozna wyrzucac i one zostają na ziemi w postaci modelu.Inny gracz moze podejsc do niego i kucając moze go sobie wziąć i
tu zaczyna sie problem bo jak jest jakis dobry item to w momencie przekazania go do banku,
kopia pozostaje na ziemi gdzie po chwili caly serwer lata na jednym itemie (bo gracze sobie go w ten sposob "kopiują".
Chodzio funkcje usuwania itemu w momencie wpisania say:/bank czyli item idzie tylko do banku a z gracza jest usuwany a nie wyrzucany.
Dziekuje za pomoc


#11 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.02.2011 07:55

Po prostu zamiast dropitem, dajesz coś co usuwa item, bo chyba takie coś jest? Sprawdź linijkę przy wyczerpaniu itemu, czyli jak jego wytrzymałość spadnie do 0 i wtedy ją dodaj także do kodu tego banku.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#12 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.02.2011 08:04

No tak wlasnie chce zrobic tylko to coś co usuwa zamiast wyrzucac to nie bardzo wiem co.....
Wartosc przedmiotu nie ma na to wplywu bo i w banku bedzie ten item z tą zupelnie zerową wartoscią.
Pozostaje jedynie usuniecie itemu w momencie przekazania do banku.A jaka to funkcja tego nie mam pojecia.

#13 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.02.2011 14:32

A jaka to funkcja tego nie mam pojecia.

No to właśnie sprawdź. Nie wiem jak to wygląda w tych wypadających itemach, więc musisz albo sam to sprawdzić, albo podaj tutaj sma, lub też kawałek kodu związanego z tym wypadaniem itemów.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#14 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.02.2011 16:23

sebul ;)
Już obczaiłem co to za funkcja:
dropitem2(id)
Wystarczyło dodać tylko 2 i ładnie item zostaje skasowany i jednoczesnie dodany do banku.

#15 efee

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:73
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 27.02.2011 14:26

Nawet fajne ale jest bug gdy ktos doda item do banku i pozniej wezmie to ma max wytrzymalosci itemu
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na Elite-Zone.pl
Największa sieć serwerów w Polsce!

#16 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.02.2011 16:18

To musiałeś chyba coś źle dodać, testowałem i działało normalnie, bez takich bugów.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych