Efekt Pingu Gracza 1.3
hardbot 13.11.2010
Efekt Pingu Gracza
Opis:
Plugin działa na takiej zasadzie że pobiera od gracza wartość pingu np: gracz ma ping 60
Potem przez określoną wartość w PreThinku, ustawia mu Distort i powstaje ładny efekt drgania gracza.
Zależnie od pingu gracza zaczyna graczem efektywnie drgać (Drgać, proszę tego nie przyjąć dosłownie , zresztą proszę patrzeć na filmik )
A w skrócie Distort zależy od pingu gracza
Wymagane Moduły: engine i fun
Filmik Wideo:
http://www.youtube.com/watch?v=KXHSTJpjBew
Nowa Aktualizacja Zmieniony Kod
Attached Files
Edited by hardbot, 20.11.2010 21:27.
ric0
13.11.2010
Fajne Zaraz to wgram na serwer. +4You
Dodano 13 listopad 2010 - 23:50:
Hmm. A gdy strzelam w tego kolesia i sa te drgania i on tak mi myga to drgania maja wplyw na zadawane dmg? Lub cos innego??
Edited by Squady, 13.11.2010 23:51.
Dodano 13 listopad 2010 - 23:50:
Hmm. A gdy strzelam w tego kolesia i sa te drgania i on tak mi myga to drgania maja wplyw na zadawane dmg? Lub cos innego??
Edited by Squady, 13.11.2010 23:51.
hardbot 14.11.2010
Fajne Zaraz to wgram na serwer. +4You
Dodano 13 listopad 2010 - 23:50:
Hmm. A gdy strzelam w tego kolesia i sa te drgania i on tak mi myga to drgania maja wplyw na zadawane dmg? Lub cos innego??
Nie To tylko robi piękny efekt ale nic a nic nie zmienia zadanych obrażeń ( cóż to by był za plugin który by tam psuł serwer )
AmD
14.11.2010
mam małe pytanie będzie działało to z Pluginem który powoduje że gracze mogą przez siebie przenikać? (coś ala Duchy na DR)
Edited by AmD, 14.11.2010 01:25.
Edited by AmD, 14.11.2010 01:25.
DarkGL
14.11.2010
fake ping będzie pokazywał swoje ale plugin harda będzie działał na oryginalnych danych
Abes Mapper
14.11.2010
A jak jest stały ping to też jest taki efekt czy tylko jak sie ciagle zmienia?
AmD
14.11.2010
Tak nie ma problemu
niestety jest problem bo nie działa ;(
Ale i tak wielki Plus dla ciebie
R3X
14.11.2010
Plugin ustawia rendering w prethinku, czyli nie zadziała żadna niewidzialność czy kolorowa powłoka z innego pluginu
Seba 18.11.2010
Nie chcę mi się pisać o wydajności gdy kilkaset razy na sekundę:
a) pobierany zostaje ping
zostaje wykonane wielkie porównanie
c) ustawiony efekt via fun
a) pobierany zostaje ping
zostaje wykonane wielkie porównanie
c) ustawiony efekt via fun
R3X
18.11.2010
Nom racja, nie mam nawet pewności czy ustawianie koloru ma wpływ na wielkość zakłóceń w Distorcie, więc czy te wszystkie obliczenia mają sens. Gracz raczej nie jest pingowany co klatkę, więc pobieranie go w ten sposób jest nadmiarowe. No i ten piękny switch...
hardbot 18.11.2010
Switch był pomysłem Darka Ja tylko tu sprzątamNom racja, nie mam nawet pewności czy ustawianie koloru ma wpływ na wielkość zakłóceń w Distorcie, więc czy te wszystkie obliczenia mają sens. Gracz raczej nie jest pingowany co klatkę, więc pobieranie go w ten sposób jest nadmiarowe. No i ten piękny switch...
R3X
18.11.2010
No o wiele lepiej niż ify, ale i tak o kilka wywołań funkcji za dużo
new iLevel = 0; switch(){ case X:{ iLevel = Y; } } set_user_rendering(id, kRenderFxDistort, random(iLevel), random(iLevel), random(iLevel), kRenderTransTexture, 255);