Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodac TP do Klasy!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 OcEt

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 12.11.2010 18:25

Siemka jak dodac player_b_blink do Klasy?

To znaczy Wiem ale niewiem jak zrobic prethink z blinka


public Prethink_Blink(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id)) 
{			
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED		
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())	
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}			
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

I pomozecie mi dodac do tego klase Imp?

#2 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 12.11.2010 20:53

globalna
new c_teleport[33]
pod if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)
dajesz
if (c_teleport[id] > 0) Prethink_Teleport(id)

nad public Prethink_Blink(id)
dajesz
public Prethink_Teleport(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-c_teleport[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
c_teleport[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
liczę na to że pomogłem :> mi działa ^^

sory że nie w code ale nie umiem zrobić żeby ładnie linijki wyświetlało :D

Użytkownik szczepaneto edytował ten post 12.11.2010 20:53


#3 OcEt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 12.11.2010 21:07

Dziala +

#4 Cookie.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 14.11.2010 00:41

a nie lepiej zrobic zmienna i dodac ja tutaj?

 if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)


I zamienic na :

 if (player_b_blink[id] > 0 || x_xxx[id] > 0) Prethink_Blink(id)

  • +
  • -
  • 0

#5 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 14.11.2010 11:12

ja wolałem tak bo w taki sposób jak Ty pokazałeś to nie zawsze wychodzi mi :D

#6 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 28.11.2010 21:10

ale jak jeszcze dodać to do klasy?

#7 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 28.11.2010 21:36

switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Scavenger
c_teleport[id] = 1
}
-.- autor napisał że działa nie wiesz jak dodać to poczytaj !

#8 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 28.11.2010 22:22

Pomyłka (zmieniony)

Użytkownik FreZZy edytował ten post 29.11.2010 21:23


#9 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 28.11.2010 23:01


switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Scavenger
c_teleport[id] = 1
}
-.- autor napisał że działa nie wiesz jak dodać to poczytaj !


1. kod jest na bank źle
2. gdzie mam dodać if'a na klase
3. jaki to ma być if na klase


Kod jest dobry. Dodajesz to w wyborze menu klasy i na przed menu zerujesz. ;F

#10 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 29.11.2010 20:31

Pomyłka (zmieniony)

Użytkownik FreZZy edytował ten post 29.11.2010 21:22


#11 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 29.11.2010 20:52

***** scavenger to przykładowa klasa załóż swój własny temat a nie gadasz że źle ...

#12 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 29.11.2010 21:01

Pomyłka (zmieniony)

Użytkownik FreZZy edytował ten post 29.11.2010 21:22


#13 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 29.11.2010 21:08

że co :D dobra nie spamuje pomogłem kolesiowi jemu działa mi działa nie widzę problemu

#14 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 29.11.2010 21:16

W MENU MASZ JEDNO "=" I POD TYM DAJESZ TĄ MOC! CHODZI O WYBÓR MENU KLAS! -.-''

#15 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 29.11.2010 21:23

Już ogarnąłem sory za spam




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych