Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Jak dodać klasę

Tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sajjuk

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 148
Zaawansowany

  • Postów:201
  • GG:
  • Imię:Sajjuk
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 06.11.2010 15:51

Witam.
Zaprezentuję wam jak dodać nową klasę do modu Diablo...

Klasa którą dodam będzie miała 140 hp na start... nazwę ją Sajjuk...
Zaczynajmy więc ludzie!!!

Szukamy:
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Sajjuk" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 } 

i zmieniamy na:
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Sajjuk }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Sajjuk" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,140 } 

Teraz szukamy:
new player_class_lvl[33][9]

I zmieniamy na:
new player_class_lvl[33][10]

Znowu szukamy:
new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}

i zmieniamy na:
new srv_avg[10] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}

Następnie wyszukujemy:
        register_cvar("diablo_classes", "abcdefgh")
        // a Mag
        // b Paladyn
        // c Mnich
        // d Zabojca
        // e Barbarzynca
        // f Nekromanta
        // g Ninja
        // h Hunter 

i zmieniamy na:
        register_cvar("diablo_classes", "abcdefghi")
        // a Mag
        // b Paladyn
        // c Mnich
        // d Zabojca
        // e Barbarzynca
        // f Nekromanta
        // g Ninja
        // h Hunter
        // i Sajjuk

Pamiętajcie że w cvarach diablo moda zmienić :
abcdefgh

na:
abcdefghi

Szukamy:
public select_class_menu(id, key)


i dodajemy case:
                }
                case 8: 
                {       
                        player_class[id] = Sajjuk
[/case]

Ma to wyglądać tak:
[code]
public select_class_menu(id, key) 
{ 
        g_haskit[id] = 0
        switch(key) 
        { 
                case 0: 
                {       
                        player_class[id] = Mag                  
                }
                case 1: 
                {       
                        player_class[id] = Mnich
                }
                case 2: 
                {       
                        player_class[id] =  Paladyn
                }
                case 3: 
                {       
                        player_class[id] = Zabojca
                }
                case 4: 
                {                       
                        player_class[id] = Nekromanta
                        g_haskit[id] = 1
                }
                case 5: 
                {       
                        player_class[id] = Barbarzynca                  
                }
                case 6: 
                {       
                        player_class[id] = Ninja
                }
                case 7: 
                {       
                        player_class[id] = Hunter
                        g_GrenadeTrap[id] = 1
                }
                case 8:
                }       
                        player_class[id] = Sajjuk
                }       
        }
                
        LoadXP(id, player_class[id])
        CurWeapon(id)
        
        give_knife(id)
        
        return PLUGIN_HANDLED
} 
[/code]

Wyszukujemy:
[code]
public select_class(id,lx[])
{
        if(is_user_bot(id)) return
        new flags[10]
        get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
        new text[512]
        new keys = read_flags(flags)
        
        asked_klass[id]=0
        
        format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
        
        for(new i=0;i<8;i++)
        {
                format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
        }
        
        show_menu(id, keys, text) 
}
[/code]

i zmieniamy na:
[code]
public select_class(id,lx[])
{
        if(is_user_bot(id)) return
        new flags[10]
        get_cvar_string("diablo_classes",flags,10)
        new text[512]
        new keys = read_flags(flags)
        
        asked_klass[id]=0
        
        format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
        
        for(new i=0;i<9;i++)
        {
                format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
        }
        
        show_menu(id, keys, text) 
}
[/code]

Następnie [color="#FF0000"]2 RAZY SZUKAMY[/color]:
[code]new lx[9][/code]

i [color="#FF0000"]2 RAZY ZMIENIAMY[/color]:
[code]new lx[10][/code]

Musimy znaleźć 3 albo 4 razy:
[code]for(new i=1;i<9;i++)[/code]

i wszystkie zmienić na:
[code]for(new i=1;i<10;i++)

Jeśli dodałeś nową klasę to zrób restart LVLi (nie trzeba ale lepiej zrobić)

Użytkownik Sajjuk edytował ten post 06.11.2010 16:34


#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 06.11.2010 16:15

Witam.
Zaprezentuję wam jak dodać nową klasę do modu Diablo...

Klasa którą dodam będzie miała 140 hp na start... nazwę ją Sajjuk...
Zaczynajmy więc ludzie!!!

Szukamy:

enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Sajjuk }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Sajjuk" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 } 

i zmieniamy na:
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Sajjuk }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Sajjuk" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,140 } 


czym to się różni od siebie? ^^
  • +
  • -
  • 0

#3 Sajjuk

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 148
Zaawansowany

  • Postów:201
  • GG:
  • Imię:Sajjuk
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 06.11.2010 16:31

tam nie ma Sajjuk a w następnym jest xD xD xD

#4 Juma

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:373
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Haynau
Offline

Napisano 06.11.2010 16:44

Bo poprawiłeś .. <_<
  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.11.2010 00:26

Jeszcze chyba nie wszystko... ^^
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.11.2010 08:37

heh to sobie ludzie dodadzą klasy ^^ oczekujcie spamu xD
I jak już coś robisz to dokończ gdzie sie dodaje moc na nożu ? (pytanie do autora tego tematu)
Podaj lepiejludziom link do tematu nowa klasa bez resetu lvl.
  • +
  • -
  • 0

#7 EufooZ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 28.11.2010 01:39

Jeszcze chyba nie wszystko... ^^

Dokładnie....

Zapomniałeś chyba dodać, że to:
new Race[9]
i to
new race_heal[9]

trzeba zamienić na:
new Race[10]
i
new race_heal[10]

ja tego nie zrobiłem i mi błędy wywalało :P
  • +
  • -
  • 0

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE


#8 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 09.12.2010 17:31

masz blad powinno byc

enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Sajjuk }
new Race[10][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Sajjuk" }
new race_heal[10] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,140 }

:D

#9 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 09.12.2010 18:08

(post do skasowania)

Użytkownik FreZZy edytował ten post 19.12.2010 14:04


#10 berbec

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:147
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:lbn
Offline

Napisano 15.12.2010 15:06

elo mam problem bo robię według instrukcji ale wyskakują mi błędy
http://i53.tinypic.com/smpshz.jpg

Załączone pliki


Użytkownik berbec edytował ten post 15.12.2010 15:07

  • +
  • -
  • 0

#11 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 15.12.2010 15:42

załóż nowy temat w "problemy"





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych