Zaprezentuję wam jak dodać nową klasę do modu Diablo...
Klasa którą dodam będzie miała 140 hp na start... nazwę ją Sajjuk...
Zaczynajmy więc ludzie!!!
Szukamy:
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Sajjuk" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }
i zmieniamy na:
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Sajjuk }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Sajjuk" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,140 }
Teraz szukamy:
new player_class_lvl[33][9]
I zmieniamy na:
new player_class_lvl[33][10]
Znowu szukamy:
new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}i zmieniamy na:
new srv_avg[10] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}Następnie wyszukujemy:
register_cvar("diablo_classes", "abcdefgh")
// a Mag
// b Paladyn
// c Mnich
// d Zabojca
// e Barbarzynca
// f Nekromanta
// g Ninja
// h Hunter
i zmieniamy na:
register_cvar("diablo_classes", "abcdefghi")
// a Mag
// b Paladyn
// c Mnich
// d Zabojca
// e Barbarzynca
// f Nekromanta
// g Ninja
// h Hunter
// i Sajjuk
Pamiętajcie że w cvarach diablo moda zmienić :
abcdefgh
na:
abcdefghi
Szukamy:
public select_class_menu(id, key)
i dodajemy case:
}
case 8:
{
player_class[id] = Sajjuk
[/case]
Ma to wyglądać tak:
[code]
public select_class_menu(id, key)
{
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
}
player_class[id] = Sajjuk
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
[/code]
Wyszukujemy:
[code]
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
new text[512]
new keys = read_flags(flags)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
show_menu(id, keys, text)
}
[/code]
i zmieniamy na:
[code]
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,10)
new text[512]
new keys = read_flags(flags)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
for(new i=0;i<9;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
show_menu(id, keys, text)
}
[/code]
Następnie [color="#FF0000"]2 RAZY SZUKAMY[/color]:
[code]new lx[9][/code]
i [color="#FF0000"]2 RAZY ZMIENIAMY[/color]:
[code]new lx[10][/code]
Musimy znaleźć 3 albo 4 razy:
[code]for(new i=1;i<9;i++)[/code]
i wszystkie zmienić na:
[code]for(new i=1;i<10;i++)Jeśli dodałeś nową klasę to zrób restart LVLi (nie trzeba ale lepiej zrobić)
Użytkownik Sajjuk edytował ten post 06.11.2010 16:34


Dodatki SourceMod







dbmod_5.9l.amxx






