Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item 1/3 lub 1/2


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 FootballerPL

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:lubelskie
Offline

Napisano 02.11.2010 17:33

Witam!
Czy mógłby mi ktoś napisać, co zrobić, aby dany item miał tylko 1/3 lub 1/2 (jeśli można to oba przypadki) na natychmiastowe zabicie. Nie chcę, aby była możliwość zdobycia 1/1.

Mam taki kod:

if(weapon == CSW_M3)
    {
        if(informacje_przedmiotu_gracza[0] == 38 )
            damage = float(health);
    }

I nie co wpisać po "== 38 )". Bo wiem, że wpisuję się && random ale nie wiem co dalej. Bo ten kod co podałem to chyba będzie 1/1, a ja nie chcę takiej opcji w ogóle.
  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.11.2010 17:44

if(weapon == CSW_M3)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[0] == 38 && random(3) == 1)
damage = float(health);
}

1/3 szansy na zabicie, jeśli chcesz dać 1/2 szansy to zamiast "random(3)" daj "random(2)"

Użytkownik sebul edytował ten post 02.11.2010 17:44

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 02.11.2010 17:45

if(weapon == CSW_M3)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[0] == 38 && random(2) == 3)
damage = float(health);
}


1/2 i 1/3

@UP
Napisałeś równo ze mną...

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 02.11.2010 17:46

Znany jako oeN.


#4 FootballerPL

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:lubelskie
Offline

Napisano 02.11.2010 17:48

Dziękuję wam bardzo, bardzo szybko odpisaliście :)

Rep :)

Dodano 02 listopad 2010 - 17:54:
Mam jeszcze jedno pytanie:
Jeśli chodzi o ten item z M3, który podałem powyżej.

W kodzie w "public Odrodzenie(id)" jest też coś takiego:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 50)
	{
		give_item(id, "weapon_m3");
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
	}

Tu też jest "random", czy trzeba też coś zmienić?
  • +
  • -
  • 0

#5 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 02.11.2010 17:57

		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 3);


Nie ma to jak zapomnieć o najważniejszym ^^

Tyle że to nie ma być w Odrodzenie bo co rundę będziesz miał inną szanse :P
To ma być w
public DajPrzemiot

Znany jako oeN.


#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.11.2010 18:00

if(weapon == CSW_M3)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[0] == 38 && random(2) == 3)
damage = float(health);
}


1/2 i 1/3

@UP
Napisałeś równo ze mną...

Hmmm... Nie wiem jak to niby miało by działać, skoro "random(2)" zwraca wartości: 0 i 1, więc skąd te 3?

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 50)
	{
		give_item(id, "weapon_m3");
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
	}

Tu też jest "random", czy trzeba też coś zmienić?

Nie trzeba nic zmieniać.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#7 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 02.11.2010 18:02

Trzeba to usunąć... i zmienić 1 bo wtedy będzie miał szanse 1-3... 1/1 1/2 1/3.
I jak będzie w Odrodzenie to co rundę mu się to zmieni.

Znany jako oeN.


#8 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.11.2010 18:05

Ale chwila... "informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 50" czyli dotyczy to 50 itemu, a to chyba już inny item, bo 50 raczej nie równa się 38.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#9 FootballerPL

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:lubelskie
Offline

Napisano 02.11.2010 20:16

Nie nie, ten item akurat skopiowałem z innego Cod'a, w którym miał przypisany inny numer. Ale chodzi ciągle o 38. Sorry ;/ To jak będzie?
  • +
  • -
  • 0

#10 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.11.2010 20:52

Jeśli chodzi o samo to, żeby miało się 1/3 szansy do zabicia od razu z m3 to dodajesz to tak
if(weapon == CSW_M3)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[0] == 38 && random(3) == 1)
damage = float(health);
}

i powinno działać.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#11 FootballerPL

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:lubelskie
Offline

Napisano 02.11.2010 21:06

Ok :)
A żeby móc np. "losować" pomiędzy 1/2 a 1/3, da się jakoś? Aby pominąć 1/1.

Bo jak kolega Blood Angel podał, co mi się nie chce skompilować to:
case 38:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 3);
			give_item(id, "weapon_m3");
		}

Pisze: error 088: number of arguments does not match definition

W tym także jest błąd:
if(weapon == CSW_M3)
    {
        if(informacje_przedmiotu_gracza[0] == 38 && random(2) == 3)
            damage = float(health);
    }

Pisze: array must be indexed (variable "informacje_przedmiotu_gracza")
  • +
  • -
  • 0

#12 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.11.2010 22:05

Ok :)
A żeby móc np. "losować" pomiędzy 1/2 a 1/3, da się jakoś? Aby pominąć 1/1.

Bo jak kolega Blood Angel podał, co mi się nie chce skompilować to:

case 38:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 3);
			give_item(id, "weapon_m3");
		}

Pisze: error 088: number of arguments does not match definition

W tym także jest błąd:
if(weapon == CSW_M3)
    {
        if(informacje_przedmiotu_gracza[0] == 38 && random(2) == 3)
            damage = float(health);
    }

Pisze: array must be indexed (variable "informacje_przedmiotu_gracza")

Nie bardzo rozumiem ocb w tym pierwszym... A w tym drugim musi być
if(weapon == CSW_M3)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[0] == 38 && random(2) == 1) // 1, a nie 3...
damage = float(health);
}

A najlepiej przeczytaj ten mój post -> Item 1/3 lub 1/2 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych