Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Item dodający expa za zabicie.

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 01.11.2010 20:22

Witam.

W tym tutku wytłumaczę wam jak zrobić przedmiot dodający exp za każde zabicie.
Ten exp jest dodawany! Czyli jak kogos zabijesz (10xp) oraz będziesz posiadał ten przedmiot (+20exp) to dostaniesz 30 expa!

Zaczynamy!

To...
new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak", 
	"Buty Szturmowego", //1
	"Podwojna Kamizelka", //2
	"Wzmocniona Kamizelka", //3
	"Weteran Noza", //4
	"Zaskoczenie Wroga", //5
	"Plaszcz Partyzanta", //6 
	"Morfina", //7
	"Noz Komandosa", //8
	"Podrecznik Szpiega", //9
	"Tajemnica Generala", //10
	"Notatki Ninji", //11
	"Tajemnica Wojskowa", //12
	"AWP Sniper",//13
	"Adrenalina",//14
	"Tajemnica Rambo",//15
	"Wyszkolenie Sanitarne",//16
	"Kamizelka NASA",//17
	"Wytrenowany Weteran",//18
	"Apteczka",//19
	"Eliminator Rozrzutu",//20
	"Tytanowe Naboje",//21
	"Naboje Pulkownika",//22
	"Ogranicznik Rozrzutu",//23
	"Tarcza SWAT",//24
	"Wytrenowany Rekrut",//25
	"Pancerz Nomexowy",//26
	"Notatki Kapitana",//27
	"Modul odrzutowy"
	
};

new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot", 
	"Cicho biegasz", 
	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW", 
	"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
	"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze", 
	"Masz LW premii niewidocznosci",
	"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
	"Natychmiastowe zabicie z Noza",
	"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
	"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
	"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
	"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
	"Natychmiastowe zabicie z AWP",
	"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
	"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
	"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
	"Masz 500 pancerza",
	"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
	"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
	"Nie posiadasz rozrzutu broni",
	"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
	"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
	"Twoj rozrzut jest mniejszy",
	"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
	"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
	"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
	"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
	"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"
};

... zmieniamy na
new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak", 
	"Buty Szturmowego", //1
	"Podwojna Kamizelka", //2
	"Wzmocniona Kamizelka", //3
	"Weteran Noza", //4
	"Zaskoczenie Wroga", //5
	"Plaszcz Partyzanta", //6 
	"Morfina", //7
	"Noz Komandosa", //8
	"Podrecznik Szpiega", //9
	"Tajemnica Generala", //10
	"Notatki Ninji", //11
	"Tajemnica Wojskowa", //12
	"AWP Sniper",//13
	"Adrenalina",//14
	"Tajemnica Rambo",//15
	"Wyszkolenie Sanitarne",//16
	"Kamizelka NASA",//17
	"Wytrenowany Weteran",//18
	"Apteczka",//19
	"Eliminator Rozrzutu",//20
	"Tytanowe Naboje",//21
	"Naboje Pulkownika",//22
	"Ogranicznik Rozrzutu",//23
	"Tarcza SWAT",//24
	"Wytrenowany Rekrut",//25
	"Pancerz Nomexowy",//26
	"Notatki Kapitana",//27
	"Modul odrzutowy", //28
        "Pamietnik zolnierza"	
};

new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot", 
	"Cicho biegasz", 
	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW", 
	"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
	"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze", 
	"Masz LW premii niewidocznosci",
	"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
	"Natychmiastowe zabicie z Noza",
	"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
	"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
	"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
	"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
	"Natychmiastowe zabicie z AWP",
	"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
	"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
	"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
	"Masz 500 pancerza",
	"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
	"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
	"Nie posiadasz rozrzutu broni",
	"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
	"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
	"Twoj rozrzut jest mniejszy",
	"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
	"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
	"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
	"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
	"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
        "Za kazde zabicie dostajesz bonusowe punkty doswiadczenia."
};

Przedmiot będzie się nazywał: "Pamiętnik żołnierza"

Szukamy:
Death()

Pod...
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}

Dodajemy:
new bonus_doswiadczenie = 20
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 29) // 29 to numer przedmiotu.
		nowe_doswiadczenie += bonus_doswiadczenie

I to było na tyle :)

Pozdrawiam.

Jeżeli masz pytanie pisz śmiało :)

Użytkownik Harsay edytował ten post 01.11.2010 20:29

  • +
  • -
  • 1

#2 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.11.2010 21:28

A jednak jest, Moj blad.



Delete.

Użytkownik Pawex edytował ten post 02.11.2010 10:13

  • +
  • -
  • 0

#3 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.11.2010 09:49

Pawex - new bonus_doswiadczenie = 20

Przeczytaj dokładnie.

Użytkownik fuuuuu! edytował ten post 02.11.2010 09:55

  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#4 Wesoły Trolek

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:kraklove
Offline

Napisano 06.11.2010 14:55

Mam problem, w death() nie mam czegoś takiego, proszę sprawdzić.

public Death()
{
	new id = read_data(2);
	new attacker = read_data(1);
	
	if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new weapon = get_user_weapon(attacker);
	new zdrowie = get_user_health(attacker);
        
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
                if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
                                wytrzymalosc_itemu[id]-=20;
                }
                if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0)  {
                        client_print(id, print_chat, "Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]);
                }
                else {
                        client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
                        UsunPrzedmiot(id);
                }
        }
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new nowe_doswiadczenie = 0;
		
		nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
		
		if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
			nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;
		
		if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
			nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];
		
		if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
		{
	
			new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
			set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
			set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
		}

  • +
  • -
  • 0

#5 jano1992

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:85
  • Imię:pococito
  • Lokalizacja:Pkw
Offline

Napisano 25.12.2010 12:46

ja tez mam problemik maly jak chce skompilowac sma wyskauje mi takie cos



QTM_CodMod.sma(1379) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1379 -- 1381) : warning 215: expression has no effect

linika w sma

#if defined BOTY
if(is_user_bot2(attacker) && random(9) == 0)
WyrzucPrzedmiot(id);
#endif
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
}

new bonus_doswiadczenie = 500
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 30)
nowe_doswiadczenie += bonus_doswiadczenie

}

set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);

doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}


Użytkownik deepack16 edytował ten post 25.12.2010 12:47

  • +
  • -
  • 0
www.cs-sniper.pl

Szukamy adminów i moderatorów

#6 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 25.12.2010 13:06

a ktora to linia bo zapodales caly kod =.=
mysl potem pisz :)

#7 jano1992

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:85
  • Imię:pococito
  • Lokalizacja:Pkw
Offline

Napisano 25.12.2010 13:19

sorki :D u mnie jes to od 1365 do 1390
  • +
  • -
  • 0
www.cs-sniper.pl

Szukamy adminów i moderatorów

#8 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Online

Napisano 16.02.2012 15:36

ja mam w waringi ale skompilowal mi plik ;D i dziala
  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#9 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Online

Napisano 26.02.2012 18:05

powie ktos jak zrobic klase co dostaje np o 50 expa wiecej niz reszta za fraga ?
  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych