Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DM Staty


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.11.2010 08:46

chciałbym wiedzieć jak poprawić fragment kodu żeby co 50 lvli można było dać max w staty 25
Przykład 0 (i wyżej) lvl - 25 max staty.... od 50 lvlu - 50 max w staty i tak ciągle.

public skilltree(id)
{
	new text[513] 
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
	
	
	format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id]) 
	
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 


public skill_menu(id, key) 
{
	new max_skill; // MaxLvl/2
	if(player_lvl[id] > 0)
		max_skill = 25;
	else if(player_lvl[id] >= 50)
		max_skill = 50;
	else if(player_lvl[id] >= 100)
		max_skill = 75;
	else if(player_lvl[id] >= 150)
		max_skill = 100;
	else if(player_lvl[id] >= 200)
		max_skill = 125;
	else if(player_lvl[id] >= 250)
		max_skill = 150;
	else if(player_lvl[id] >= 300)
		max_skill = 175;
	else if(player_lvl[id] >= 350)
		max_skill = 200;

	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<max_skill){
				player_point[id]-=1
				player_intelligence[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<max_skill){
				player_point[id]-=1	
				player_strength[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<max_skill){
				player_point[id]-=1
				player_agility[id]+=1
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<max_skill){
				player_point[id]-=1
				player_dextery[id]+=1
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
	}
	
	if(player_point[id] > 0) 
		skilltree(id)

	return PLUGIN_HANDLED
}

P.S Co jest nie tak w tej linijce
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 7075
Header size: 9164 bytes
Code size: 280816 bytes
Data size: 188172 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 494536 bytes

1 Warning.
Done.

Fragment kodu
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
			{
if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)
				
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)


linia 7075
else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))

Użytkownik Death_Player edytował ten post 01.11.2010 08:53

  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 01.11.2010 13:10

Co do pierwszego już koledze wytłumaczyłem ^^ jeszcze zanim zobaczyłem ten temat.

Użytkownik sebul edytował ten post 01.11.2010 13:11

  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych