Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić ninji 1/4 z kosy?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 26.10.2010 14:04

Siemka, mam ninje jaka klase niewidzialną i chcę jej dodać 1/4 z kosy i nie wiem jak to zrobic;/ wytłumaczy ktoś:)?
dzięki będą ++++
  • +
  • -
  • 0

#2 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 26.10.2010 16:05

Temat i post nic nie mówi za siebie.
Tobie chodzi o Cod Mod czy diablo?

Znany jako oeN.


#3 xyz?

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 26.10.2010 16:38

COD MOd sorka ze nie napisałem;/
  • +
  • -
  • 0

#4 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 26.10.2010 17:50

pod

	if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
damage=float(health);


dodaj

if(klasa_gracza[idattacker] == KLASA && random(4)==1 && weapon == CSW_KNIFE)
damage = float(health);

Użytkownik Mietq edytował ten post 26.10.2010 17:51

  • +
  • -
  • 1

#5 xyz?

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 27.10.2010 09:48

nie działa to.

Dodano 27 październik 2010 - 09:51:
Ja chce dodac klasie 1/x z kosy a nie item;]

Dodano 27 październik 2010 - 10:09:
zrobilem cos takiego:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Ninja && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Ninja && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}


moze byc? chce zeby zabijała 1/2 lub 1/1
  • +
  • -
  • 0

#6 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 27.10.2010 15:05

	if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Ninja && random(2) == 2) !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)
damage = float(health);
}


Teraz git :P

Znany jako oeN.


#7 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.10.2010 16:55

Chyba jak coś
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Ninja && random(2) == 1) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}

Klasa będzie miała 1/2 szansy, lub
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Ninja && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}

1/1 szansy na zabicie ;]
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#8 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 27.10.2010 17:49

1. Po co tutaj item?
2. Po co inteligencja?
3. Dałem mu to samo...

Znany jako oeN.


#9 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.10.2010 18:13

1. Po co tutaj item?
2. Po co inteligencja?
3. Dałem mu to samo...

A chyba po to, żeby nie usuwać tego? :o No jak kto woli, ale po co usuwać moc z itemu?

I jeszcze coś...
random(2) == 2

Z tego nigdy nie wyjdzie 2...

Użytkownik sebul edytował ten post 27.10.2010 18:14

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych