Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak zrobić ninji 1/4 z kosy?
#1
Napisano 26.10.2010 14:04
dzięki będą ++++
#2
Napisano 26.10.2010 16:05
Tobie chodzi o Cod Mod czy diablo?
Znany jako oeN.
#3
Napisano 26.10.2010 16:38
#4
Napisano 26.10.2010 17:50
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
damage=float(health);
dodaj
if(klasa_gracza[idattacker] == KLASA && random(4)==1 && weapon == CSW_KNIFE)
damage = float(health);
Użytkownik Mietq edytował ten post 26.10.2010 17:51
#5
Napisano 27.10.2010 09:48
Dodano 27 październik 2010 - 09:51:
Ja chce dodac klasie 1/x z kosy a nie item;]
Dodano 27 październik 2010 - 10:09:
zrobilem cos takiego:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Ninja && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Ninja && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
moze byc? chce zeby zabijała 1/2 lub 1/1
#6
Napisano 27.10.2010 15:05
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Ninja && random(2) == 2) !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)
damage = float(health);
}
Teraz git
Znany jako oeN.
#7
Napisano 27.10.2010 16:55
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Ninja && random(2) == 1) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
Klasa będzie miała 1/2 szansy, lub
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Ninja && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
1/1 szansy na zabicie ;]
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#8
Napisano 27.10.2010 17:49
2. Po co inteligencja?
3. Dałem mu to samo...
Znany jako oeN.
#9
Napisano 27.10.2010 18:13
A chyba po to, żeby nie usuwać tego? No jak kto woli, ale po co usuwać moc z itemu?1. Po co tutaj item?
2. Po co inteligencja?
3. Dałem mu to samo...
I jeszcze coś...
random(2) == 2
Z tego nigdy nie wyjdzie 2...
Użytkownik sebul edytował ten post 27.10.2010 18:14
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych