
dzięki będą ++++
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 26.10.2010 14:04
Napisano 26.10.2010 16:05
Znany jako oeN.
Napisano 26.10.2010 16:38
Napisano 26.10.2010 17:50
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
damage=float(health);
if(klasa_gracza[idattacker] == KLASA && random(4)==1 && weapon == CSW_KNIFE)
damage = float(health);
Użytkownik Mietq edytował ten post 26.10.2010 17:51
Napisano 27.10.2010 09:48
Napisano 27.10.2010 15:05
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Ninja && random(2) == 2) !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)
damage = float(health);
}
Znany jako oeN.
Napisano 27.10.2010 16:55
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Ninja && random(2) == 1) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Ninja && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 27.10.2010 17:49
Znany jako oeN.
Napisano 27.10.2010 18:13
A chyba po to, żeby nie usuwać tego?1. Po co tutaj item?
2. Po co inteligencja?
3. Dałem mu to samo...
random(2) == 2
Użytkownik sebul edytował ten post 27.10.2010 18:14
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych