Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Problemz niewidzialnością!
#1
Napisano 25.10.2010 19:55
zrobiłem sobie klase ninje i dałem niewidzialnośc jako moc
i jest taki problem że klasa ta działa ale jest cos zbugowane gdyz jak wezme klase tą to pozniej zmienie na inna klase i ta inna klasa jest nie widzialna:(
proszę o pomoc.
#2
Napisano 25.10.2010 20:03
Dodano 25 październik 2010 - 20:03:
Mam dokładnie to samo, daje + za pomoc.
#3
Napisano 25.10.2010 20:09
#4
Napisano 25.10.2010 20:09
public Odrodzenie(id)
pod
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
wklej
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
#5
Napisano 25.10.2010 22:13
A mam jeszcze jedno pytanko jak zablokowac kupowanie broni? bo a amxmodmenu wszystko zablokowane i nadal mozna;/
#6
Napisano 26.10.2010 06:07
#7
Napisano 26.10.2010 06:24
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#8
Napisano 26.10.2010 07:06
Dodano 26 październik 2010 - 08:07:
a item płaszcz ... Nie działa, chociaz na tym mi nie zalezy;p
Dodano 26 październik 2010 - 08:25:
Mietq a można tak zrobić? Tylko ja nie wiem jak zapisac kodem:D wiec napisze oco chodzi:)
A więc zrobić tak jak się dodaje item że jak sie doda item to tylko do danego itemu jest moc wieć zapisać to
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
tak żeby, ten tekst:D set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); był wyłącznie dla ninji"
Dodano 26 październik 2010 - 08:42:
a jak ustawic zeby nie było słychac krokow? bo na grawitacje mam i dziala ninji.
#9
Napisano 26.10.2010 09:54
A więc zrobić tak jak się dodaje item że jak sie doda item to tylko do danego itemu jest moc wieć zapisać to
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
tak żeby, ten tekst:D set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); był wyłącznie dla ninji"
1. Tak chaotycznie napisałeś że nic nie czaje
2. Ten "tekst" wklej do case klasy
a jak ustawic zeby nie było słychac krokow? bo na grawitacje mam i dziala ninji.
Poszukaj itemu który daje ciche kroki i skopiuj umiejętnie funkcję
#10
Napisano 26.10.2010 10:22
Wyświetl postUżytkownik xyz? dnia 19 lipiec 2010 - 09:05 napisał
A więc zrobić tak jak się dodaje item że jak sie doda item to tylko do danego itemu jest moc wieć zapisać to
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
tak żeby, ten tekst:D set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); był wyłącznie dla ninji"
1. Tak chaotycznie napisałeś że nic nie czaje
2. Ten "tekst" wklej do case klasy
Wyświetl postUżytkownik xyz? dnia 19 lipiec 2010 - 09:05 napisał
a jak ustawic zeby nie było słychac krokow? bo na grawitacje mam i dziala ninji.
Poszukaj itemu który daje ciche kroki i skopiuj umiejętnie funkcję
Dobra zrobiłem inaczej:) i działa wsio git;p
może napisac gdzieś co zrobiłem? i teraz dobrze dziala każda klasa.
nie chce mi sie szukac:D
można zamknąć
Dodano 26 październik 2010 - 10:23:
przypadkowo dałem nie temu reputacje;/
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych