Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Dodanie klasie szansy na odrodzenie

Tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.10.2010 23:10

*
Popularny

Dodanie klasie szansy na odrodzenie
Spoiler

Użytkownik sebul edytował ten post 18.06.2011 23:26

  • +
  • -
  • 7

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#2 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 25.10.2010 11:48

Popraw instrukcje;]
Nic oprócz public RoundStart() nie można znaleść [ public PoczatekRundy() ]
  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.10.2010 14:18

Yyyy?? Jak nie można znaleźć? Instrukcja jest dobrze napisana.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 Juma

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:373
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Haynau
Offline

Napisano 25.10.2010 16:22

Wszystko fajno, tylko taka funkcja już istnieje :)

player_b_respawn[id] = x
x - szansa na zrespienie (1,2,3,4,5..)
  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.10.2010 16:33

Wszystko fajno, tylko taka funkcja już istnieje :)

player_b_respawn[id] = x
x - szansa na zrespienie (1,2,3,4,5..)

No i? :o
Najpierw pomyśl, później pisz... Co z tego, że istnieje, skoro wystarczy, że wpisałbyś na say "/drop" i już mocy byś nie miał.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 25.10.2010 19:08

Znajdź

new player_dmg[33] ------------- Tego nie moge znaleść, nie mam w kodzie swoim i dopiero co siągłem też nie ma:(------------


dodaj pod

new odrodzenie[33] // odradzanie się klasy


znajdź funkcję

public RoundStart() ---------Tutaj zamiast tego to chyba będę mial Początek rundy:)------------


a w niej

for(new i=0; i<33; i++) {


dodaj pod

if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
odrodzenie[i] = 3
else
odrodzenie[i] = 0


znajdź

public add_respawn_bonus(id) ------Tego tez nie mam-----------
{
if(player_b_respawn[id] > 0)
{
new svIndex[32]
num_to_str(id,svIndex,32)
new roll = random_num(1,player_b_respawn[id])
if(roll == 1)
{
new maxpl,players[32]
get_players(players, maxpl)
if(maxpl > 2)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000)
set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32)
}
else
{
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie")
}
}
}
}


zamień na

public add_respawn_bonus(id)
{
if(player_b_respawn[id] > 0 || odrodzenie[id] > 0)
{
new svIndex[32]
num_to_str(id,svIndex,32)
new roll, rolled

if(player_b_respawn[id] > 0) roll = random_num(1,player_b_respawn[id])
if(odrodzenie[id] > 0) rolled = random_num(1,odrodzenie[id])
if(roll == 1 || rolled == 1)
{
new maxpl,players[32]
get_players(players, maxpl)
if(maxpl > 2)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000)
set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32)
}
else
{
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie")
}
}
}
}


Przy takim rozwiązaniu gdy klasa będzie miała moc odradzania (tą co podałem) i item, który daje szansę na odrodzenie, to po prostu "odbędą się" dwa losowania na odrodzenie, czyli reasumując klasa będzie miała jeszcze większe szanse na odrodzenie.

w menu wyboru klas znajdź

g_haskit[id] = 0


dodaj pod

odrodzenie[id] = 0


przy wybranej klasie dodaj

odrodzenie[id] = 3 // klasa będzie miała 1/3 szansy na odrodzenie


przykład

case X:
{
player_class[id] = Jakas_Klasa
}
case X:
{
player_class[id] = Twoja_Klasa
odrodzenie[id] = 3
}
case X:



  • +
  • -
  • 0

#7 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.10.2010 19:58

A na jaki Ty to mod próbujesz wgrać?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#8 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 26.10.2010 11:56

COD MOD:) a to jest na co innego?;P

Dodano 26 październik 2010 - 11:59:
sorka za kłopoty:D
* Nieoficjalny polski support AMX Mod X
* > Diablo Mod
* > Poradniki oraz Łatki
teraz dopiero zauważyłem;] a da sie cos takiego w cod mod?
  • +
  • -
  • 0

#9 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 02.11.2010 16:56

Jeśli dam w public_select_class_menu odrodzenie[id] = 5 to będzie klasa miała 1/5 na odrodzenie się po śmierci?
  • +
  • -
  • 0

#10 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.11.2010 17:51

Tak.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#11 szarybtw

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:lolek
  • Lokalizacja:Bytów
Offline

Napisano 28.12.2010 19:13

Robię wszystko z instrukcją ale wyskakuje mi takie coś przy kompilowaniu
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_beta.sma(1152) : error 017: undefined symbol "i"
dbmod_beta.sma(1153) : error 017: undefined symbol "i"
dbmod_beta.sma(1153 -- 1154) : warning 215: expression has no effect
dbmod_beta.sma(1154) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_beta.sma(1155) : error 017: undefined symbol "i"
dbmod_beta.sma(1155 -- 1156) : warning 215: expression has no effect
dbmod_beta.sma(1156) : warning 217: loose indentation
dbmod_beta.sma(3585) : error 017: undefined symbol "player_b_respawm"
dbmod_beta.sma(3585) : warning 215: expression has no effect
dbmod_beta.sma(3585) : error 001: expected token: ";", but found "]"
dbmod_beta.sma(3585) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_beta.sma(3585) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
8 Errors.
Proszę o pomoc :blaga:
  • +
  • -
  • 0

#12 Lotos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:World
Offline

Napisano 28.12.2010 19:44

Wrzuć zawartość linijek 1152, 1153, 1154, 1155, 1156, 3585, lub .sma
  • +
  • -
  • 0

#13 szarybtw

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:lolek
  • Lokalizacja:Bytów
Offline

Napisano 28.12.2010 19:50

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#14 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 06.01.2011 21:00

jezu co za bezsens, przecież już mamy w public roundstart odrodzenie = 3 -.-

#15 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.01.2011 21:50

jezu co za bezsens, przecież już mamy w public roundstart odrodzenie = 3 -.-

Yyyy?? To tyczy się poradnika? Jeśli tak, to radzę zajrzeć do standardowego moda i sprawdzić, czy aby na pewno masz tam odrodzenie...

Użytkownik sebul edytował ten post 06.01.2011 21:51

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#16 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 18.01.2011 20:59

nie do tutaka :)

2 razy dałeś szanse na odrodzenie = 3

#17 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.01.2011 21:11

nie do tutaka :)

2 razy dałeś szanse na odrodzenie = 3

Czyli kto?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#18 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 19.01.2011 16:41

do tutka, tutorialu twojego

ale już mam, łapie

czy;li musi być i przy wyborze klas i w Ruondstart?

#19 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.01.2011 18:29

Tak, bo jeśli dasz tylko w roundstart, to nie będziesz miał mocy zaraz po wyborze klasy, tylko dopiero (tak jak jest to z ilością hp) przy rozpoczęciu nowej rundy.

Użytkownik sebul edytował ten post 19.01.2011 18:29

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#20 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 16.02.2011 21:46

Dołączona grafika

czy z tym błedem bedzie dzialalo ? hjak ktos wczesniej pisal blad tabulacji? i co on onacza jest to powazny blad?

Dodano 17 luty 2011 - 20:37:
dziekuje i autora wynagrodze xD

Użytkownik cesik edytował ten post 17.02.2011 20:37






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych