Witam. Moje pytanie jest następujące.
1.Mam pytanie odnośnie pozycji.
X
Y
Z
Bo chyba takie występują i co one oznaczaj? Jest to szerokość wysokość tylko która?
2. Tworzenie obiektu.
Chciałbym np. pobrać pozycje bs-u i na tej pozycji postawić obiekt np.(flage czy cokolwiek). Rozumiem że model ma być w .mdl czy tak?
Proszę dokładnie opisać co robi każda linijka kodu do pytania numer 2 czyli tego po wyżej.
Pozdrawiam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pozycje... i Obiekty
Temat rozp. dram, 24.10.2010 22:32
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.10.2010 22:32
Co oferuje?
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
#2
Napisano 24.10.2010 22:51
Half-Life Position, Velocity, and Angles (for n00bs) - AlliedModders
Co do ustawiania modelu:
Jest to funkcja fakemety, ent-indeks bytu(jego numer), ostatni argument to sciezka do modelu, należy pamiętać, że trzeba również pobrać a do tego służy:
Co do ustawiania modelu:
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/moj_model.mdl")
Jest to funkcja fakemety, ent-indeks bytu(jego numer), ostatni argument to sciezka do modelu, należy pamiętać, że trzeba również pobrać a do tego służy:
public plugin_precache()
{
precache_model("models/moj_model.mdl")
}
#3
Napisano 25.10.2010 14:28
A jak pobrać pozycje z map? W danym miejscu i postawić model w danym miejscu. Ja tu tylko widzę stawaianie modelów ale nie w danym miejscu.
Pozdrawiam.
Dodano 25 październik 2010 - 19:16:
I co oznacza opcja Create_enity. Czytałem z dokumentacji angielskiej ale niestety nie rozumiem o co chodzi.
Chodzi mi głównie o opisanie tej funkcji parametrów create_enity(parametry) jakie ona przyjmuje. I co wogóle ma ona za znaczenie?
Pozdrawiam.
Dodano 28 październik 2010 - 13:42:
Czekam na odpowiedź....
Pozdrawiam.
Dodano 25 październik 2010 - 19:16:
I co oznacza opcja Create_enity. Czytałem z dokumentacji angielskiej ale niestety nie rozumiem o co chodzi.
Chodzi mi głównie o opisanie tej funkcji parametrów create_enity(parametry) jakie ona przyjmuje. I co wogóle ma ona za znaczenie?
Pozdrawiam.
Dodano 28 październik 2010 - 13:42:
Czekam na odpowiedź....
Co oferuje?
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
#4
Napisano 28.10.2010 15:23
new ent = create_entity("info_target")
tworzy nowy objekt (najczęściej używa się info_target potem możesz to zmieniać
w zmiennej ent masz jego id dzięki czemu za pomocą set_pev/entity_set
możesz zmieniać jego właściwości
tworzy nowy objekt (najczęściej używa się info_target potem możesz to zmieniać
w zmiennej ent masz jego id dzięki czemu za pomocą set_pev/entity_set
możesz zmieniać jego właściwości
#5
Napisano 29.10.2010 13:09
Hmm jeszcze 3 pytania.
Jak pobrać pozycje z celownika? W sęsie tam gdzie gracz wskazuje celownikiem przy broni. Pobieramy współrzędne i zapisujemy do tablicy.
2. Jak zrobić że dany model "wyskakuje z gracza" np. Po zabiciu?.
3. I jeżeli model mina.mdl np. dotknie gracza to graczowi leci 300 hp (przykładowo:P)?
Ostatnie. Pozdrawiam.
Jak pobrać pozycje z celownika? W sęsie tam gdzie gracz wskazuje celownikiem przy broni. Pobieramy współrzędne i zapisujemy do tablicy.
2. Jak zrobić że dany model "wyskakuje z gracza" np. Po zabiciu?.
3. I jeżeli model mina.mdl np. dotknie gracza to graczowi leci 300 hp (przykładowo:P)?
Ostatnie. Pozdrawiam.
Co oferuje?
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
#6
Napisano 29.10.2010 15:32
1.
new origins[3]
get_user_origin(id,origins,3)
2. dokladnie to co ci daliśmy + event killa
3.hmm podczas tworzenia możesz nadać classname entowi i w plugins_init dajesz
register_touch
(z engine)
AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
new origins[3]
get_user_origin(id,origins,3)
2. dokladnie to co ci daliśmy + event killa
3.hmm podczas tworzenia możesz nadać classname entowi i w plugins_init dajesz
register_touch
(z engine)
AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
#7
Napisano 30.10.2010 16:13
plusik "fenk you very match"
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Co oferuje?
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych