Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pozycje... i Obiekty


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 24.10.2010 22:32

Witam. Moje pytanie jest następujące.

1.Mam pytanie odnośnie pozycji.
X
Y
Z
Bo chyba takie występują i co one oznaczaj? Jest to szerokość wysokość tylko która?:)
2. Tworzenie obiektu.

Chciałbym np. pobrać pozycje bs-u i na tej pozycji postawić obiekt np.(flage czy cokolwiek). Rozumiem że model ma być w .mdl czy tak?
Proszę dokładnie opisać co robi każda linijka kodu do pytania numer 2 czyli tego po wyżej.

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 24.10.2010 22:51

Half-Life Position, Velocity, and Angles (for n00bs) - AlliedModders

Co do ustawiania modelu:

engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/moj_model.mdl")

Jest to funkcja fakemety, ent-indeks bytu(jego numer), ostatni argument to sciezka do modelu, należy pamiętać, że trzeba również pobrać a do tego służy:

public plugin_precache()
{
precache_model("models/moj_model.mdl")
}

  • +
  • -
  • 0

#3 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 25.10.2010 14:28

A jak pobrać pozycje z map? W danym miejscu i postawić model w danym miejscu. Ja tu tylko widzę stawaianie modelów ale nie w danym miejscu.

Pozdrawiam.

Dodano 25 październik 2010 - 19:16:
I co oznacza opcja Create_enity. Czytałem z dokumentacji angielskiej ale niestety nie rozumiem o co chodzi.

Chodzi mi głównie o opisanie tej funkcji parametrów create_enity(parametry) jakie ona przyjmuje. I co wogóle ma ona za znaczenie?

Pozdrawiam.

Dodano 28 październik 2010 - 13:42:
Czekam na odpowiedź....
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.10.2010 15:23

new ent = create_entity("info_target")
tworzy nowy objekt (najczęściej używa się info_target potem możesz to zmieniać
w zmiennej ent masz jego id dzięki czemu za pomocą set_pev/entity_set
możesz zmieniać jego właściwości
  • +
  • -
  • 0

#5 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 29.10.2010 13:09

Hmm jeszcze 3 pytania.

Jak pobrać pozycje z celownika? W sęsie tam gdzie gracz wskazuje celownikiem przy broni. Pobieramy współrzędne i zapisujemy do tablicy.

2. Jak zrobić że dany model "wyskakuje z gracza" np. Po zabiciu?.

3. I jeżeli model mina.mdl np. dotknie gracza to graczowi leci 300 hp (przykładowo:P)?


Ostatnie. Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.10.2010 15:32

1.
new origins[3]
get_user_origin(id,origins,3)
2. dokladnie to co ci daliśmy :D + event killa
3.hmm podczas tworzenia możesz nadać classname entowi i w plugins_init dajesz
register_touch
(z engine)
AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
  • +
  • -
  • 1

#7 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 30.10.2010 16:13

plusik "fenk you very match" :)

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych