Pozycje... i Obiekty
dram
24.10.2010
Witam. Moje pytanie jest następujące.
1.Mam pytanie odnośnie pozycji.
X
Y
Z
Bo chyba takie występują i co one oznaczaj? Jest to szerokość wysokość tylko która?
2. Tworzenie obiektu.
Chciałbym np. pobrać pozycje bs-u i na tej pozycji postawić obiekt np.(flage czy cokolwiek). Rozumiem że model ma być w .mdl czy tak?
Proszę dokładnie opisać co robi każda linijka kodu do pytania numer 2 czyli tego po wyżej.
Pozdrawiam.
1.Mam pytanie odnośnie pozycji.
X
Y
Z
Bo chyba takie występują i co one oznaczaj? Jest to szerokość wysokość tylko która?
2. Tworzenie obiektu.
Chciałbym np. pobrać pozycje bs-u i na tej pozycji postawić obiekt np.(flage czy cokolwiek). Rozumiem że model ma być w .mdl czy tak?
Proszę dokładnie opisać co robi każda linijka kodu do pytania numer 2 czyli tego po wyżej.
Pozdrawiam.
Vertricus
24.10.2010
Half-Life Position, Velocity, and Angles (for n00bs) - AlliedModders
Co do ustawiania modelu:
Jest to funkcja fakemety, ent-indeks bytu(jego numer), ostatni argument to sciezka do modelu, należy pamiętać, że trzeba również pobrać a do tego służy:
Co do ustawiania modelu:
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/moj_model.mdl")
Jest to funkcja fakemety, ent-indeks bytu(jego numer), ostatni argument to sciezka do modelu, należy pamiętać, że trzeba również pobrać a do tego służy:
public plugin_precache()
{
precache_model("models/moj_model.mdl")
}
dram
25.10.2010
A jak pobrać pozycje z map? W danym miejscu i postawić model w danym miejscu. Ja tu tylko widzę stawaianie modelów ale nie w danym miejscu.
Pozdrawiam.
Dodano 25 październik 2010 - 19:16:
I co oznacza opcja Create_enity. Czytałem z dokumentacji angielskiej ale niestety nie rozumiem o co chodzi.
Chodzi mi głównie o opisanie tej funkcji parametrów create_enity(parametry) jakie ona przyjmuje. I co wogóle ma ona za znaczenie?
Pozdrawiam.
Dodano 28 październik 2010 - 13:42:
Czekam na odpowiedź....
Pozdrawiam.
Dodano 25 październik 2010 - 19:16:
I co oznacza opcja Create_enity. Czytałem z dokumentacji angielskiej ale niestety nie rozumiem o co chodzi.
Chodzi mi głównie o opisanie tej funkcji parametrów create_enity(parametry) jakie ona przyjmuje. I co wogóle ma ona za znaczenie?
Pozdrawiam.
Dodano 28 październik 2010 - 13:42:
Czekam na odpowiedź....
DarkGL
28.10.2010
new ent = create_entity("info_target")
tworzy nowy objekt (najczęściej używa się info_target potem możesz to zmieniać
w zmiennej ent masz jego id dzięki czemu za pomocą set_pev/entity_set
możesz zmieniać jego właściwości
tworzy nowy objekt (najczęściej używa się info_target potem możesz to zmieniać
w zmiennej ent masz jego id dzięki czemu za pomocą set_pev/entity_set
możesz zmieniać jego właściwości
dram
29.10.2010
Hmm jeszcze 3 pytania.
Jak pobrać pozycje z celownika? W sęsie tam gdzie gracz wskazuje celownikiem przy broni. Pobieramy współrzędne i zapisujemy do tablicy.
2. Jak zrobić że dany model "wyskakuje z gracza" np. Po zabiciu?.
3. I jeżeli model mina.mdl np. dotknie gracza to graczowi leci 300 hp (przykładowo:P)?
Ostatnie. Pozdrawiam.
Jak pobrać pozycje z celownika? W sęsie tam gdzie gracz wskazuje celownikiem przy broni. Pobieramy współrzędne i zapisujemy do tablicy.
2. Jak zrobić że dany model "wyskakuje z gracza" np. Po zabiciu?.
3. I jeżeli model mina.mdl np. dotknie gracza to graczowi leci 300 hp (przykładowo:P)?
Ostatnie. Pozdrawiam.
DarkGL
29.10.2010
1.
new origins[3]
get_user_origin(id,origins,3)
2. dokladnie to co ci daliśmy + event killa
3.hmm podczas tworzenia możesz nadać classname entowi i w plugins_init dajesz
register_touch
(z engine)
AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
new origins[3]
get_user_origin(id,origins,3)
2. dokladnie to co ci daliśmy + event killa
3.hmm podczas tworzenia możesz nadać classname entowi i w plugins_init dajesz
register_touch
(z engine)
AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!