Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Runda Pistoletowa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 22.10.2010 20:49

Dołączona grafika
Plugin który włącza na serwerze rundę na pistolety

Dołączona grafika
*.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
*.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting
Wchodzimy do cstrike/addons/amxmodx/configs, edytujemy plik plugins.ini i dodajemy na końcu: pistolrounds.amxx

Dołączona grafika
amx_pistolrounds 1 //[0/1] plugin włączony standardowo 1


Źródło: AlliedModders - Powered by vBulletin

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#2 CeSaR

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:(święte miasto) cz-wa
Offline

Napisano 29.10.2010 22:04

Po co taki plugin ? Każda runda 1 zaczyna się na pistolety :P
  • +
  • -
  • 0
Mój nick w CS'a to: BeDi :]

Dołączona grafika

#3 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 31.10.2010 13:00

Po co taki plugin ? Każda runda 1 zaczyna się na pistolety :P


Tylko na pistolety... (bez większej altylerii xD)
  • +
  • -
  • 0

#4 bolek_stw

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:416
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 01.11.2010 19:42

bo to jest runda rozgrzewkowa
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 25.04.2011 15:38

tam nie ma zadnej muzyki?

#6 TySiu

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Białogóra / Choczewo
Offline

Napisano 16.08.2011 20:39

no nie ma , a przydałaby się

#7 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 16.08.2011 20:46

Plugin jak obiecałem z muzyką:


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const MUZYKA[] = "misc/Pistol_Round/granie.mp3";

new pistolrounds

public plugin_init(){
register_plugin("Pistol Rounds", "1.6", "zp");

pistolrounds = register_cvar("amx_pistolrounds", "0")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "reset_weapons", 1);
}

public reset_weapons(id){
if(get_pcvar_num(pistolrounds)!=1){
return PLUGIN_HANDLED
}

if(is_user_alive(id)){

client_cmd(id,"mp3 play sound/%s", MUZYKA)

fm_strip_user_weapons(id);
cs_set_user_money(id, 800, 0);
fm_give_item(id, "weapon_knife");
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);

switch(get_user_team(id)){
case CS_TEAM_T:
{
fm_give_item(id, "weapon_glock18");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 40);
}
case CS_TEAM_CT:
{
fm_give_item(id, "weapon_usp");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 24);
cs_set_user_defuse(id, 0);
}
}
}
return HAM_IGNORED;
}

public plugin_precache(){
precache_sound(MUZYKA)
}



http://amxx.pl/kompi...istolrounds.sma

Swój dźwiek dajemy w folder
sound/misc/Pistol_Round/granie.mp3

Jeśli chcesz zmienić to tutaj:

new const MUZYKA[] = "misc/Pistol_Round/granie.mp3";

Użytkownik Skull3D edytował ten post 16.08.2011 21:17





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych