Plugin jak obiecałem z muzyką:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const MUZYKA[] = "misc/Pistol_Round/granie.mp3";
new pistolrounds
public plugin_init(){
register_plugin("Pistol Rounds", "1.6", "zp");
pistolrounds = register_cvar("amx_pistolrounds", "0")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "reset_weapons", 1);
}
public reset_weapons(id){
if(get_pcvar_num(pistolrounds)!=1){
return PLUGIN_HANDLED
}
if(is_user_alive(id)){
client_cmd(id,"mp3 play sound/%s", MUZYKA)
fm_strip_user_weapons(id);
cs_set_user_money(id, 800, 0);
fm_give_item(id, "weapon_knife");
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
switch(get_user_team(id)){
case CS_TEAM_T:
{
fm_give_item(id, "weapon_glock18");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 40);
}
case CS_TEAM_CT:
{
fm_give_item(id, "weapon_usp");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 24);
cs_set_user_defuse(id, 0);
}
}
}
return HAM_IGNORED;
}
public plugin_precache(){
precache_sound(MUZYKA)
}
http://amxx.pl/kompi...istolrounds.smaSwój dźwiek dajemy w folder
sound/misc/Pistol_Round/granie.mp3
Jeśli chcesz zmienić to tutaj:
new const MUZYKA[] = "misc/Pistol_Round/granie.mp3";
Użytkownik Skull3D edytował ten post 16.08.2011 21:17