Chciałbym dowiedzieć się, jak zrobić tak, aby Snajper miał 1/3 z AWP. I jeszcze można przy okazji wrzucić 1/2

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.10.2010 16:24
Napisano 22.10.2010 18:54
if(weapon == CSW_AWP)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 1))
damage = float(health);
}
Użytkownik Squady edytował ten post 22.10.2010 18:55
To co piszę się nie liczy...
Napisano 22.10.2010 20:56
Napisano 22.10.2010 22:04
if(weapon == CSW_AWP)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(3) == 1))
damage = float(health);
}
Użytkownik Squady edytował ten post 22.10.2010 22:05
To co piszę się nie liczy...
Napisano 22.10.2010 22:26
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych