Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CodMod - awp 1/3


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 FootballerPL

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:lubelskie
Offline

Napisano 22.10.2010 16:24

Witam!
Chciałbym dowiedzieć się, jak zrobić tak, aby Snajper miał 1/3 z AWP. I jeszcze można przy okazji wrzucić 1/2 :)
  • +
  • -
  • 0

#2 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.10.2010 18:54

[QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broni - Nieoficjalny polski support AMX Mod X <--- Zapraszam.

Jak chcesz dodać np. 1.2 z awp dla Snajpera to wklejasz ten kod w public TakeDamage:

if(weapon == CSW_AWP) 
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 1))
damage = float(health);
}

Użytkownik Squady edytował ten post 22.10.2010 18:55

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#3 FootballerPL

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:lubelskie
Offline

Napisano 22.10.2010 20:56

Ten temat akurat czytałem, mimo wszystko dziękuję :)
A jak zrobić 1/3? :)
  • +
  • -
  • 0

#4 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.10.2010 22:04

if(weapon == CSW_AWP) 
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(3) == 1))
damage = float(health);
}

Użytkownik Squady edytował ten post 22.10.2010 22:05

  • +
  • -
  • 1

To co piszę się nie liczy...

 


#5 FootballerPL

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:lubelskie
Offline

Napisano 22.10.2010 22:26

Dziękuję bardzo :) Do zamknięcia.
Rep :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych