Witam!
Chciałbym dowiedzieć się, jak zrobić tak, aby Snajper miał 1/3 z AWP. I jeszcze można przy okazji wrzucić 1/2
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
CodMod - awp 1/3
Temat rozp. FootballerPL, 22.10.2010 16:24
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.10.2010 16:24
#2
Napisano 22.10.2010 18:54
[QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broni - Nieoficjalny polski support AMX Mod X <--- Zapraszam.
Jak chcesz dodać np. 1.2 z awp dla Snajpera to wklejasz ten kod w public TakeDamage:
Jak chcesz dodać np. 1.2 z awp dla Snajpera to wklejasz ten kod w public TakeDamage:
if(weapon == CSW_AWP)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 1))
damage = float(health);
}
Użytkownik Squady edytował ten post 22.10.2010 18:55
To co piszę się nie liczy...
#3
Napisano 22.10.2010 20:56
Ten temat akurat czytałem, mimo wszystko dziękuję
A jak zrobić 1/3?
A jak zrobić 1/3?
#4
Napisano 22.10.2010 22:04
if(weapon == CSW_AWP)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(3) == 1))
damage = float(health);
}
Użytkownik Squady edytował ten post 22.10.2010 22:05
To co piszę się nie liczy...
#5
Napisano 22.10.2010 22:26
Dziękuję bardzo Do zamknięcia.
Rep
Rep
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych