Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
drop_to_floor - problemproszę o doradzenie
#1
Napisano 16.10.2010 21:23
Z góry dziękuje za pomoc.
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#2
Napisano 16.10.2010 21:32
engfunc( EngFunc_DropToFloor, entity );
albo:
set_pev( entity, pev_gravity, 0.8 );
set_pev( entity, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS );
#3
Napisano 16.10.2010 22:15
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#4
Napisano 16.10.2010 22:26
set_pev( entity, pev_framerate, 1.0 );
set_pev( entity, pev_sequence, ANIM );
engfunc( EngFunc_AnimationAutomove, entity, get_gametime( ) );
#5
Napisano 17.10.2010 10:17
set_pev( ent, pev_sequence, ANIM );
Undefined symbol "ANIM" on line...
może zastąpić to tym?
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence,0);
Dodano 17 październik 2010 - 10:26:
nie mogę edita dać, ale zrobiłem, ale ta animacja wygląda jakby pływał w wodzie, a mi chodzi oto jakby stał w miejscu, i jestem ciekaw czy da się takie coś zrobić
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#6
Napisano 17.10.2010 10:31
jaka liczba jest przypisana animacji możesz sprawdzić przy pomocy hl model viewer
animacja o której mówisz dla postaci ma chyba numer 1
#7
Napisano 17.10.2010 13:20
set_pev( ent, pev_framerate, 1.0 );
set_pev( ent, pev_sequence, 1 );
engfunc( EngFunc_AnimationAutomove, ent, get_gametime( ) );
set_pev( ent, pev_gravity, 0.8 );
set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS );
jeszcze jak chcecie dodać broń dla enta nie możecie użyć give_item, fm_give_item, trzeba przez kod:
entity_set_int( entWeapon, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
entity_set_int( entWeapon, EV_INT_solid, SOLID_NOT );
entity_set_edict( entWeapon, EV_ENT_aiment, ent );
entity_set_model( entWeapon, "models/p_modelbroni.mdl" );
Użytkownik funfel edytował ten post 17.10.2010 13:20
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych