Mam otóż problem ponieważ wiem jak dodać klasy, nie widzialność, rakiety, miny. Ale chcę skopiować jedną właściwość rambo
a mianowicie podwójny skok tyle żeby tych skoków można było użyć trzy.
Główny mój problem to że nie wiem od którego miejsca czytać kod i w którym miejscu mogę go dokładnie edytować;
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
if(button & IN_ATTACK)
{
new Float:punchangle[3];
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20)
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23)
{
entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
for(new i=0; i<3;i++)
punchangle[i]*=0.9;
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
}
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
new Float:velocity[3];
VelocityByAim(id, 700, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
return FMRES_IGNORED;
}Oraz żeby ta klasa miała 1/3 szans na odrodzenie.Ps. Klasa nazywa się oficer.
Dziękuję i pozdrawiam!
Użytkownik -Czapi- edytował ten post 16.10.2010 09:11


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










